stempelki,

Always

wtorek, lipca 22, 2014 InesWorld 66 Komentarzy















Każdy z nas ma w sobie pokÅ‚ady romantyzmu które w mniejszym lub wiÄ™kszym stopniu oddziaÅ‚ujÄ… na nasz życie :) I każdy z nas ma piosenki które sÄ… dla nas wspomnieniem niesamowitych przeżyć :)  PrzyznajÄ™, że dawno nie miaÅ‚am tak dużego dylematu przy wyborze piosenki która ma być motywem moich paznokci :) Ale udaÅ‚o siÄ™ :) Jestem ciekawa czy znacie tÄ… wersjÄ™ teledysku Bon Jovi ?
Ja przyznam, że jest moją ulubioną :)

I ja będę cię kochał skarbie - zawsze

I ja będę przy tobie do końca świata i jeden dzień dłużej - zawsze

BÄ™dÄ™ przy tobie, aż gwiazdy przestanÄ… Å›wiecić 

Aż niebiosa się rozstąpią i słowa przestaną się rymować

I wiem, że kiedy bÄ™dÄ™ umieraÅ‚, Ty bÄ™dziesz w moich myÅ›lach 

I będę cię kochał - zawsze
Twoje zdjęcia, które zostawiłaś

To wspomnienia innego życia
Niektóre nas rozśmieszały,
 niektóre zmuszaÅ‚y do pÅ‚aczu
Jedno, które zmusiło cię do powiedzenia "żegnaj"
Co oddaÅ‚bym, żeby móc przeczesać 
palcami twoje włosy
Dotknąć twoich ust, objąć ciÄ™ 
Przy wieczornym pacierzu postaraj się zrozumieć
Popełniałem błędy, jestem tylko człowiekiem
Gdybyś kazała mi płakać dla ciebie - płakałbym
Gdybyś chciała bym umarł dla ciebie - umarłbym
Spójrz mi w twarz 
Nie ma takiej ceny, której bym nie zapłacił
Å»eby powiedzieć Ci te sÅ‚owa 
Użyłam :
Joko White Star
Golden Rose Rich Color 66
Konad - white
pÅ‚ytka QA90 z sklepu >BPS< 

Buziaki
Ines


<><><><><><>
Ahh chyba opętał mnie dziś lekko romantyczny nastrój :D
Znacie film "Miasto aniołów"?
Jeśli nie to zobaczcie mój ukochany fragment :)

Podobne posty

66 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba <3 Właśnie coś w tym stylu mam zamiar zmalować na wesele do koleżanki w sierpniu :d

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! strasznie mi ten wzór przypomina moją tapetę w sypialni ;) a Miasto Aniołów - baaaaardzo lubię =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D mam też taką tapetę tyle, że w salonie :D piękna jest :D

      Usuń
  3. Rany, to chyba dość stara piosenka... a przynajmniej według mnie :)
    Bardzo ładny mani, taki delikatny, subtelny, eteryczny... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt powalajÄ…cy, strasznie mi sie spodobaly ;) delikatny, kojarzy mi sie ze slubem

    OdpowiedzUsuń
  5. aleee piękne! Ty to zawsze wyczarujesz jakieś cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej! jakie cudowne! Nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba Cię przywołałam myślami ;))
    mam ciarki jak słucham piosenki :)
    a pazurki jak zawsze piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne pazurki tak świeżo wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i się wzruszyłam :(, ja to wrażliwiec jestem taki, że hoho. Ostatnio z moim do kina sie wybralismy w ta 3 rocznice :) oczywiscie na horror bo jakby inaczej. Izuś oglądalas film Niemożliwe? Ten o tsunami? To jedyny film, podczas którego płakałam przez cały czas trwania... Tak wzruszający, nie da sie tego opisac tu jest zwiastun, https://www.youtube.com/watch?v=voqgur4oWTw
    Ogolnie nie oglądam katastroficznych, ale ten... tak nakręcony, że nie da sie nie przezyc tego z tą rodziną. Ah... Polecam jesli Kochana nie oglądalas ;*
    Zdobienie zapiera dech, Powtorze to raz jeszcze, JESTES MISTRZEM ;) Perfekcyjne wykonanie ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam... ryczałam jak bóbr...

      Usuń
    2. Ja też ;) cholercia, niesamowity jest... nie przypominam sobie zebym kiedykolwiek tak się wczuła w ta sytuacje, zwykly człowiek ( mowie co prawda w swoim imieniu) nawet nie zdaje sobie sprawy co sie moze dziać pod wodą, a więc scena jak zalewa ich woda jest nakręcona tak dobrze, że czujesz ten bol... powodzie w Polsce też sa przeciez dramatyczne, a jednak wczesniej, nie myslałam o tym, od woda... a ta woda niesie ze sobą wiele krzywdy i bolu. :(
      Odlądałam ten film 3 razy... i jeszcze mam chęć do niego wrocić...

      Usuń
    3. I właśnie za takie komentarze uwielbiam swojego bloga (samochwalstwo) :D Dziewczyny - niesamowite jesteście :D Film widziałam - chyba 2 miesiące temu - leciał na Canal+ i faktycznie niesamowicie porusza :) sceny, efekty, niesamowita gra aktorów a świadomość że to wydarzyło się na prawdę hmm powala. Miłego popołudnia kochane :)

      Usuń
  10. Piękne, subtelne, delikatne, dziewicze, czyste, perfekcyjne zdobienie. A jeśli o utwór chodzi to wiesz, że tak samo go uwielbiam. Podobno są w sumie 4 wersje teledysku. Darze też sentymentem to wykonanie
    https://www.youtube.com/watch?v=akUE493jSY

    Munia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bon Jovi nie lubiÄ™... ale paznokcie cudniste!! Takie delikatne... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Åšliczne pazurki!!! czasami robiÄ™ podobne ale Twoje Å‚adniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, takie trochę ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne też do koronkowej bluzki i jeansowych spodenek :)

      Usuń
  14. cudo i świetna piosenka,film widziałam ale to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny i jak zwykle perfekcyjny mani ;) taki subtelny i delikatny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowne pazurki, takie delikatne i zmyslowe. Brawo Ines :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne pazurki na ten najpiękniejszy dzień w życiu. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej wersji teledysku. Fakt, jest lepsza. Wkurzają mnie trochę te ckliwe historyjki :-) A piosenkę zdecydowanie lubię.
    Twoje paznokcie zresztą też :-D Bardzo podoba mi się ten stempel, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że jest to dużo lepsza wersja teledysku :) ta powszechnie znana jest tyci przesłodzona :) Buziaki

      Usuń
  19. wyglÄ…dajÄ… niesamowicie kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Izuniu pazurki piękne bardzo delikatne i romantyczne:) zaczytałam się w słowa piosenki, która pasuje idealnie do stylizacji:) Pozdrawiam ,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Bardzo staram się, żeby piosenka(jej słowa) była częścią moich pomysłów na paznokcie :) Często jest tak że piosenki mnie inspirują :) Buziaki Alu :**

      Usuń
  21. jakie piękne, chciałabym takie na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, kochana, czy taka masa talentu w jednej osobie to nie za dobrze czasem? Byś się podzieliła a nie :) Oczywiście ślicznie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD bierz kochana, bardzo chętnie odstąpię kawałeczek :D To na prawdę przemiłe - dziękuję :)

      Usuń
  23. prześliczne pazurki! idealne na weselicho :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Abosolutne mistrzostwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Pozdrawiam Kasiu :D Jak mijajÄ… wakacje ?

      Usuń
    2. od dziś jestem na urlopie ale byłam już 2 razy w pracy :( dlatego za 2 godzinki jadę na przedłużony weekend do koleżanki a potem zobaczymy co wyjdzie :)

      Usuń
    3. Ja miałam być na urlopie ale hmm został przełożony :( Baw się dobrze i odpocznij od codzienności (za mnie też troszkę proszę) :) Buziaki

      Usuń
  25. nie wiem czy mój komentarz się dodał, ale jeśli nie to napiszę jeszcze raz :)
    kolejne piękne i delikatne zdobienie :)
    film znam i bardzo go lubiÄ™ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Delikatne i zmysłowe. Po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie romantyczne... Jak dla panny młodej :) Koronkowa robota :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo delikatne i kobiece paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej zdobienie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po raz kolejny jestem zachwycona Twoim mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne pazurki :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne paznokcie, takie delikatne. Niesamowicie podoba mi się to jak układasz dłonie do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ subtelnie i romantycznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurczę, to chyba Twoje-moje ulubione pazurki :D Poważnie, zakochałam się w nich - w połączeniu z piosenką na pewno zapadną mi w pamięć... na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och jakie piękne! Bardzo podoba mi się ten twój pomysł ilustrowania muzyki cudeńkami na paznokciach. Jestem słuchowcem, muzyka do mnie trafia bardziej niż obrazy, ale twoje paznokcie - są jak muzyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D muzyka i zdobienie paznokci to moje dwie pasje :D Dziękuję za Twoje przemiłe słowa

      Usuń
  36. JesteÅ› mistrzyniÄ… stempli bez bazy :D <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.