Wyniki Konkursu

środa, lipca 02, 2014 InesWorld 17 Komentarzy




Czas ogłosić zwycięzców konkursu, który zakończył się dwa dni temu.
Cieszymy się z ~Martą~, że jesteście z nami i mam nadzieję, że zostaniecie na naszych blogach na dłużej :)
Przyznajemy, że wybór zwycięzców nie był łatwy i dlatego w dokonanie wyboru zaangażowane zostało, aż pięć osób
ale może dziÄ™ki temu wybór jest bardzo obiektywny :) a wiÄ™c osobami, które wygrywajÄ… sÄ… ...

1. kasia
2. Mania Adamiak
3 . alizall z.



1. Marcelina Stasiak
2. Zuza Lu
3. SkyBlueVelvet Nails



Serdecznie gratulujemy :D skontaktujemy siÄ™ z Wami przez email. 
PozostaÅ‚ym bardzo dziÄ™kujemy za udziaÅ‚ w zabawie i życzymy powodzenia w kolejnym konkursie, 
który na pewno zorganizujemy w przyszłości. Bądźcie czujni :)

Podobne posty

17 komentarzy:

  1. Ojejku, jak mi miło ! Dziękuję <3 Gratuluję reszcie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! To mój pierwszy wygrany konkurs na blogspot! Ale super ^^ Dziękuję Wam baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wierzę ! Super wiadomość po ciężkim dniu, a zarazem niepowtarzalny prezent ! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GratulujÄ™, cieszÄ™ siÄ™ razem z Wami:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Choć w głębi serca strasznie zazdroszczę ;) ale czekam na kolejne konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję :) Czy mój adres doszedł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarł i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to jutro wyślę przesyłki :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję ;) zwycięzcom :) ahh jak ma sie nowy fajny wyglad bloga badz nowe nabytki do paznokci to aż się chce pisac malowac blogować ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.