farbki akrylowe,

What If You

wtorek, maja 20, 2014 InesWorld 64 Komentarzy


Kolejne przezroczystoÅ›ci na moich pazurkach :) Zdobienie z wykorzystaniem mojej nowej pÅ‚ytki >nr. QA76< która jest do zobaczenia i kupienia w sklepie >BPS< . Fioletowe kropeczki i czarne rameczki zrobione farbkami akrylowymi. CaÅ‚ość uzupeÅ‚niajÄ… Å›liczne fioletowe ćwieki z BPS.


Co jeÅ›li ty 
chciałabyś żebym odszedł
Co jeśli ty
Powiedziałaś to dzisiaj
Zastanawiam się czy będziesz za mną tęsknić
gdy mnie nie będzie
Doszło do tego, wypuszczasz mnie
Odejdę przed świtem
Ale na dzisiejszÄ… noc
ZostanÄ™ tu z TobÄ…
Tak, na dzisiejszÄ… noc
Będę leżeć tu z Tobą
Ale kiedy słońce
uderzy twoje oczy
przez twoje okno
Nie będzie nic, co byś mogła zrobić
Co jeśli ty
możesz słyszeć tą piosenkę
Co jeśli ja
czuję jakbym należał ( do Ciebie)
Mogę nie odchodzić
Oh tak niedługo
PoczÄ…tek wiernej nocy
Kochałem Cię w świetle księżyca
Więc na dzisiejszą noc
ZostanÄ™ tu z TobÄ…
Tak, na dzisiejszÄ… noc
Będę leżeć tu z Tobą


Golden Rose Rich Color 35
Golden Rose Rich Color 66
Farbki akrylowe
płytka >QA76<

Buziaki
Ines


Podobne posty

64 komentarze:

  1. przecuuuudowne! Pieknie dopracowane i takie ' zwiewne'. Brawa dla Artystki Ines!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dziękuję ^_^ jesteś przemiła :)

      Usuń
  2. REWELACJA!!!! Jadę do Ciebie, bo też chcę mieć takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kasiu już wstawiam wodę na herbatkę kochana :D

      Usuń
  3. Jejku kolejny raz mam tę samą płytkę i zachodzę się jakim cudem tworzysz takie cudownosci! Jak zawsze siedzę i się ślinię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś ^_^ siadam przy moim stoliczku i jakoś tak samo wychodzi :) Dziękuję za Twoje przemiłe słowa :)

      Usuń
  4. nieodmiennie pięknie... masz to już we krwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę się tu chyba pozmieniało :) Mani jak zwykle zapierające dech w piersiach, jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne!! musze kiedyś i ja spróbować tych płytek

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają tak lekko i elegancko. Piękne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropki dodają niesamowitego uroku do tego zdobienia, takiej lekkości :-) Jak zwykle przepiękne zdobienie! Nawet nie wiesz jak bym chciała abyś coś wyczarowała na moich paznokciach :-D Tobie mogę zaufać, wiem że i tak mi się spodoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inanna sprawiłaś, że szczerzę się od ucha do ucha :D kochana jesteś :D

      Usuń
  9. cudowne <3 i jaki piękny szablon ^^ pazurki idealnie do niego pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szablonie jeszcze coś napiszę :) Dziękuję Ewuniu za miłe slowa :)

      Usuń
  10. hello,i am Poppy
    you are such elegant and confident!
    your beauty and fashion idea catch my eyes here
    i wanna be your new friend and be a chic girl like you
    just send my kiss first and waiting for your awesome answer!

    your lovely Poppy
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ło ło ło jakie zmiany tu u Ciebie na blogu. Ślicznie. Na pazurkach jak zawsze ślicznie. Zdobienie piękne i kolory fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu też zachwycam się zmianami i jeszcze o tym napisze :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Widzę, że przezroczystości bardzo Ci podpasowały :) I dobrze, bo w Twoim wykonaniu są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam taką cierpliwość w wykonywaniu tych małych dzieł sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite zdobienie ;-) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite to mało powiedziane :) Przecudne! Boskie, idealne :)
    Ja dziś mam przezroczystośc na całej płytce :) Taka byłam zajeta stworzeniem nowego wyglądu bloga i niestety nie miałam czasu :(
    Za to czas na zachwyty Twojego dzieła Kochana ( bo na takie słowa zasługuje to zdobienie) mam zawsze :***
    Miłego popołudnia :) Buziaczki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko, byłam u Ciebie przed chwilką - cudownie kochana :) Jesteś bardzo zdolna ^_^ Całuję, miłego dnia :*

      Usuń
    2. Dziekuję :) :* było ciężko ale jak ja coś postanowię to muszę to osiągnąć. Na szczęscie nie musze byc informatykiem. :) Ah zbieram sie do napisania do Ciebie, ale zajmuje się dziećmi mojej siostry 3 żywioły (8,6,4lata), które nie chcą paść ze zmęczenia... Ja nie wiem skąd to ma tyle siły :). Chyba padnę prędzej od nich :). Mam nadzieję, że cieplutko u Ciebie jest i korzystasz z weekendu :* Buziaki :)

      Usuń
  16. Szczęka opada, oczy się powiększają a serce rośnie jak się widzi Twoje mani :) To jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguszko ^_^ sprawiłaś, że mój uśmiech nie mam końca :DDDDDDDDD

      Usuń
  17. Piękne są :) Jak ja ci zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnóstwo się dzieje na tych paznokciach, ale całość jest piękna i harmonijna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. PatrzÄ™ i patrzÄ™ i zastanawiam siÄ™ jak Ty to robisz- marzenie :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje zdobienia są zawsze takie precyzyjne i piękne! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się żeby takie było ale każdy ma lepsze i gorsze dni - ja też :(

      Usuń
  21. no coś pięknego! cudne. wspaniały wzór i całosć ogólnie wygląda obłednie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny mani :) Taki typowo elegancki, pasujący do casualowych stylizacji. Robi wrażenie - w końcu ta powaga fioletu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te Twoje przezroczystości na paznokciach:) przepiękny ten mani:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nowy szablon?? super!!!
    pazurki .. nie wiem jak to robisz, ale zazdroszczę Ci kreatywności i talentu!!! piękny efekt kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, mani magiczne, bajeczne, wprost jak z baśni o elfach. Bosko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Your talent is amazing. Stunning nail art!

    OdpowiedzUsuń
  27. Manicure robi ogromne wrażenie. Paznokcie dopracowane w każdym, nawet najmniejszym szczególe. Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne, koronkowa robota, mam sukienki letnie co idealnie pasują do takich paznokci, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie przeźroczystości podobają mi się u ciebie najbardziej! :)
    Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne mani! Ja zupełnie niepaznokciowa jestem, ale na takie cuda u innych mogę patrzeć godzinami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.