farbki akrylowe,

Free Like A Bird

piątek, maja 16, 2014 InesWorld 74 Komentarzy


Madzia gdy zobaczyła moje ostatnie zdobienie pokazane w poście "Pozwól mi się poznać"
powiedziała, że bardzo by chciała jakieś stworzonko na swoich pazurkach :)
A więc na jej pazurkach zagościła namalowana farbkami niebieska ptaszyna :D
Lubicie stworzonka i takie wesołe zestawienie kolorów na pazurkach ?:D



Lód zdaje się być tak cienki,
Myślę, że zapadam się w nim
Tak slodko, jak słodka Ty jesteś
Uczę się pływać
Przebacz moje grzechy
Jest tak zimno
Bez Ciebie tutaj
Moja szczera miłość

Czy nie widzisz, że jestem wolny?
Jak ptak w powietrzu,
Zamierzam obserwować Cię z dystansu
Będę obserwować Cię z mojej ścieżki tam wysoko
Jestem zakochany, czy nie widzisz?
To gdzie uczyłem się latać
Byłem młody i było to prostsze
A teraz to tylko kłamstwo
Moja szczera miłość

Ta zima zaczyna się
Z pogwizdującym wiatrem
Nie ma Cię nigdzie w zasięgu wzroku
Lecz anioł miłości
Patrzy w dół z góry
Ale jest tak zimno
Bez Ciebie tutaj
Moja szczera miłość

Czy nie widzisz, że jestem wolny?
Jak ptak w powietrzu
Joko White Star
Golden Rose Rich Color 09 
ćwieki z >BPS<
farbki akrylowe
seche vite


Buziaki
Ines

Podobne posty

74 komentarze:

  1. piekny ptaszek- namalowalas mu cudne oczy! Brawo Ines :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda! Uroczy ptaszek :) I Kolejna idealna piosenka do playlisty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Cieszę się, że poza pazurkami mogę się jeszcze przyczyniać do odkrywania przez Was piosenek :D

      Usuń
  3. O mamusiu, padłam! Świetne, precyzyjne, estetyczne- idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAŁ ,jestem w szoku ,ty to masz pomysły. Ptaszek przepiękny, dzieło sztuki .Izuniu talent masz ogromny , zrób coś z tym ,nie zmarnuj go. Kolorki na pazurkach cudne, a ten ptaszek zaraz poprawił mi humor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu bardzo się cieszę, że ptaszynka tak pozytywnie na Ciebie wpłynęła :) A co do komplementów na temat mojego talentu to takie słowa bardzo mi dają do myślenia :) Dziękuję Alu takie słowa są dla mnie bardzo ważne:)

      Usuń
  5. to zdziwienie we wzroku błękitnego ptaszka wymiata :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie świetne, a wzrok ptaszyny- bezcenny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG, it is so cute and funny in the same time, love how it turned out!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie!!!!! aż się weselej robi!!!! REWELACJA Izuś!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kasiu wspaniałe jest to uczucie gdy ktoś mi pisze, że dzięki mnie się uśmiecha :) Kochana jesteś :)

      Usuń
  9. Ja nie wiem jak ty to robisz ! Niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahha, te oczy!:) Genialnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo rany!! Jakie słodziaki!! Ten ptaszek jest cudowny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda wspaniale :) Taki wesoły mimo deszczowej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za oknem słoneczko :) mam nadzieję, że u Ciebie też zaświeci :)

      Usuń
  13. ależ cudny ptaszek;) jak ja Ci zazdroszczę talentu..... PIĘKNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko a ja zazdroszczę Tobie talentu do makijażu :)

      Usuń
  14. Jaki słodki ptaszek, też takiego chcę na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszek wyszedł przesłodko! I jak zwykle ta Twoja precyzja... super :-) Sama nie widzę u siebie takich ,,radosnych" zdobień ale Madzia na pewno jest/była zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nadal zachwycona bo ptaszek, pomimo upływajacego piątego dnia, nadal w całości istnieje na moich pazurkach :) Izunia jest Mistrzynią w tym co robi :)

      Usuń
  16. wyszlo rewelacyjnie, jestes mega zdolna

    OdpowiedzUsuń
  17. hihi ten gif :D a ptaszek piękny Ci wyszedł! lubię różne stworzonka, ale raczej nie potrafię ich ładnie namalować ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha :D the pierwszy gif mnie rozbawił :)
    Pięknie zmalowany ptaszek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i przesłodkie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ bosko to wygląda! bardzo pozytywne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny jak zrobić takie piękne paznokcie? Ten ptaszek jak z Twittera, cudny <333 No i ten ruchomy gif ;) zabawne i słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję Aniu za tak miłe słowa :D wzór został namalowany farbkami, świetna zabawa :D

      Usuń
  22. Haha, ale świetne:] Poprawia humor ten ptaszek:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ I to właśnie cieszy mnie najbardziej - uśmiech :D

      Usuń
  23. jaki cudny <3 moje stemplowe to się do tych nie umywają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się Twoje stempelki też są cudowne !! <3

      Usuń
  24. ale jesteś zdolna! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten ptak mnie rozbroił...:DDD świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ Celowe działanie na wyobraźnię i emocje oglądających :D Buziaki

      Usuń
  26. Trzeba mieć talent aby coś takiego stworzyć, ja pozostanę przy łatwiejszych wzorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedząc, że namalowałaś tego ptaszka farbkami...jest prześliczny i przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To cudowne uczucie gdy robi się na kimś tak pozytywne wrażenie ^_^

      Usuń
  28. Ojej jakie to śliczne :D też bym się nie obraziła gdyby na moich paznokciach taka ptaszyna zagościła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjny efekt nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. heheh, ale super! świetne ptaszysko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D to przemiłe, że to co robię tak się podoba :D

      Usuń
  32. Ptaszek jest świetny i całkiem zabawny podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, zobaczyłam Twoje zdobienie na instagramie.. :)wyslę CI zaraz dwa zrzuty ekranu na pocztę :). Jestes sławna w Nowym Jorku :** Cudowny ptaszunio :) Zrobisz kiedyś taki krok po kroku jak stworzyć takie cudeńko? Jestem zakochana w tej ptaszynce :) niaaah :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko odebrałam email i odpisałam ^_^ Zrobię krok po kroku - specjalnie dla Ciebie :D Jesteś niesamowita :D Dziękuję

      Usuń
  34. Wszystko m isię podoba i kolor i ptaszek i całokształt, wszystko się razem pięknie komponuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym chciała takie z Angry Birds :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. baardzo dziękuję za komentarz :*
    chyba przechodzę jakiś kryzys, a Twój komentarz podnosi na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, też czasami mam ochotę coś napisać, ale rezygnuję bo dochodzę do wniosku, że to nie wpisuję się w tematykę bloga...

      Usuń
    2. Nie rezygnuj i pisz,pisz, pisz. Nie zakładaj, że coś nie wpisuje się w tematykę bloga bo to Ty go tworzysz. Pamiętaj, że to Twój blog i to co napiszesz jest częścią Ciebie :)

      Usuń
  37. Ptaszynka wymiata , jest taka słodka i pocieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pazurki są niesamowite, a ten ptaszek to prawdziwe cudo. Efekt końcowy jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.