stempelki,

Cały świat patrzy...

niedziela, kwietnia 27, 2014 InesWorld 70 Komentarzy

Tym razem postawiłam na inną wersję kolorystyczną.
I jestem pod wrażeniem jak zastosowanie innych kolorów potrafi zmienić ten sam wzór :)
Przyznaję, że nie potrafię wybrać która wersja bardziej mi się podoba, ale widzę iż czarna podbiła serduszka niektórych z Was i wysunęła się na pierwsze miejsce najpopularniejszych postów :D
Jestem ciekawa która wersja bardziej Wam się spodoba ?

Sam przeżywasz swe życie.
Przemierzasz dzień za dniem, jakby nic nie mogło pójść źle.
Wtem jawią się blizny, zmieniają tę grę.
Uczysz się ostro grać.
I wiem, że pragniesz więcej.
I wiem, że wysilasz się.
I teraz uświadamiasz sobie,
Wiesz, iż to ten moment..

Cały świat patrzy, kiedy wstajesz.
Cały świat bije dla ciebie właśnie teraz.
Całe Twe życie miga przed twymi oczami.
To wszystko jest w chwili, która wszystko zmienia.
Na co jeszcze czekasz?
O co jeszcze walczysz?
Przecież czas wciąż wymyka ci się.
I cały świat patrzy.
Tak, cały ten świat patrzy.
Na ciebie, kiedy wstajesz

Tworzysz mury, by potem je burzyć,
Bo tak właśnie trzeba.
Ochroniłeś siebie.
Poznałeś kim jesteś,
i to nigdy nie zginie.
I wiem, że pragniesz więcej.
I wiem, że wysilasz się.
I teraz czujesz,
Wiesz, iż to ten moment..

Twoje poświęcenie sięga twego umysły, lecz nic nie marnieje.
Dokonałeś tego teraz.
Znowu powstajesz, wznosisz się. Każdym uczynionym krokiem
Zapłaciłeś cenę.

Colour Alike - Figa z makiem
Essie Bond with whomever
ćwieki z sklepu  >BPS<
płytka QA75 z sklepu >BPS<


Widziałyście moje wcześniejsze zdobienie z użyciem płytki QA75 ?
Jeśli nie to możecie obejrzeć je tutaj ..
Buziaki
Ines




Korzystając z kodu PZG10 dostajecie 10% rabatu na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa !!


Podobne posty

70 komentarzy:

  1. Pięknie, jak zawsze ♥

    Uwielbiam Twój gust muzyczny ! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i znów ślicznie :) każda odsłona tej płytki ma moc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję bez bicia, ze jestem nią zauroczona :)

      Usuń
  3. to niesamowite, już po raz kolejny czytam tytuł Twojego posta i w głowie od razu gra piosenka, którą umieszczasz na końcu :D I like that! a zdobienie cudne, zarówno kolorystyka jak i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD baaaardzo mnie to cieszy, że moje posty umilają malutkie chwilki Twojego dnia :D

      Usuń
  4. Przepięknie!!!! świetne zestawienie kolorków - po zielonym fiolet to mój ulubiony kolor na paznokciach :). CUDNIE!!!! moja mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie dobrałaś kolory:) całość jak zwykle śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje kolorystyczne są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardziej lubię fiolet więc jestem za tym wzorkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja kocham fiolet i czerń i dlatego mam dylemat :D

      Usuń
  8. Piękne zdobienia :) A z twoich piosenek zrobiłam sobie playliste Ines :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD Kochana rozwaliłaś mnie tą playlistą - jesteś przemiła :DD I bardzo się cieszę, ze tak trafiam w Twój gust :D

      Usuń
  9. Jak zawsze zachwycasz idealnym mani. Kolory piękne, zdobienia piękne. Ten ciemny lakier jest piękny. Jednym słowem 3xpięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafię wybrać wersji kolorystycznej, obydwie wybitnie trafiają w mój gust :-) Kolorystycznie dopasowane i nienachalne ćwieki bardzo mi się podobają. Tym bardziej, że przy wielu zdobieniach mam wrażenie iż są umieszczane zupełnie od czapy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z ćwiekami łatwo się rozpędzić :D Buziaki

      Usuń
  11. uwielbiam fiolety, fantastyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W fioletach ten wzorek również wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! A tą czarną wersje to ja od Ciebie kiedyś zgapię :p

    OdpowiedzUsuń
  14. bardziej podoba mi się czarna wersja :) ale fioletowa jest tuż za nią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fioletowy to mooj ulubiony kolor, sliczne!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie jak zawsze, oj chyba lubisz fiolety .Piękne kolory doskonale zestawione ze sobą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel, fiolet i czarny to moja trójca :D Buziaki Alu.

      Usuń
  17. Ale genialne zdobienie! Prześlicznie wygląda i odbiło Ci się idealnie!
    Teraz zanikam na chwilkę w Twoim blogu, bo wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. The colors are very elegant and the design delicate and lovely! Fantastic manicure!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle wyczarowałaś piękne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie Sąsiadko Nasza Kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie, bardzo kobieco i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdobienie, piękna muzyka, czego chcieć więcej ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie jak zawsze :) Jak dla mnie to wersja czarna jest zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wyszedl efekt koncowy, zauroczyl mnie ten ciemny fiolecik, alee chyba jednak czarna wersja bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D zauważyłam, że czarna wersja ma więcej zwolenników :D

      Usuń
  25. pieknie, delikatnie i kobieco! Brawo Ines!

    OdpowiedzUsuń
  26. prześlicznie! holoś jest cudny i ta płytka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo subtelne zdobienie, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocze, kobiece.... Piekne... Piosenka cudowna... Pieknie wykorzystujesz swoj talent :) Kochana... ciekawe czy moje komentarze sa nudne dla Ciebie :D, Ale no coz, do niczego nie da sie przyczepic. Perfekcja w kazdym calu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś Twoje komentarze nudzić ?!?! niema takiej możliwości :D Buziaki

      Usuń
  29. Czerń bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń ma zdecydowanie więcej zwolenników :)

      Usuń
  30. ojej <3 Twoje zdobienia są takie ładne, takie dopracowane i takie staranne :) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudowne...kocham fiolety wszelkiej maści:) strasznie mi się podobają...
    Kochana za każdym razem jak oglądam Twoje dzieła, nie mogę wyjść z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana nie mam siły już patrzeć na te cuda, które nam tu serwujesz. Kocham fiolety a nami jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie! jak Ty to robisz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam! piękne zdobienie! na prawdę mi się podoba:) zapraszam do mnie u mnie trochę skromniej, dopiero zaczynam z blogowaniem, może jednak coś się spodoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.