farbki akrylowe,

Pozwól mi się poznać

niedziela, maja 11, 2014 InesWorld 62 Komentarzy














Wzór namalowany farbkami akrylowymi na moich drastycznie skróconych i zaokrąglonych pazurkach :(
Niestety wszystkie pazurki czasami się buntują a więc i na moje przyszła pora :(
Mam nadzieję, że za jakiś czas po kuracji odżywkami i olejkami będzie z nimi lepiej :)
Jak podoba się Wam ruchome zdjęcie mojej łapki? Lubicie takie efekty na blogach?
To mój pierwszy raz z takim zdjęciem dlatego proszę w wyrozumiałość :D

W biblijnym sensie i wrażliwości
Pozwól mi się poznać
Zmyję ten uśmiech z twojej twarzy
Po prostu powiedz kiedy

Nie boję się powiedzieć „kocham cię”
Tak bardzo jak kiedyś, kochanie
Jestem śmiertelnie przerażony, śmiertelnie przerażony
Zakochać się

Wszystkie te wybrane wersy z piekła
Przełamują pierwsze lody diabelskie
Z serca tak czarnego i posiniaczonego
Tylko dla ciebie

Nie boję się powiedzieć „kocham cię”
Tak bardzo jak kiedyś, kochanie
Jestem śmiertelnie przerażony, śmiertelnie przerażony
Zakochać się
w tobie 
Nie boję się przyznać że cię uwielbiam
Tak bardzo jak kiedyś się bałem, kochanie
Jestem śmiertelnie przerażony, śmiertelnie przerażony
Golden Rose Rich Color 52
farbki akrylowe
seche vite

Buziaki
Ines


Podobne posty

62 komentarze:

  1. No dla mnie bomba. :) Ruchoma raczka jak najbrdziej fajna. Pierwszy raz cos takiego widzę i jestem zachwycona :) Fajny efekt. Mam nadzieje ze to nie pierwsza i ostatnia wideo-fotka. A wiesz co... juz w myslach mi sie przemknęło, że zapytam Ciebie gdzie kupiłaś te naklejki na paznokcie albo płytki, bo wzor jest boski... ;) a tu taka niespodzianka.. no.. chylę czoła. Ukłon. Jestes perfekcjonistką w kazdym calu :* Dziękuje i Tobie, Wam, też cudnej niedzielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ Dziękuję Oleńko za Twoje przemiłe słowa ^_^ Staram się jak mogę, czasami wychodzi a czasami nie za bardzo ale chyba każdy tak ma :D Według mnie najważniejsze są starania :D Buziaki

      Usuń
    2. A więc przede mną długa droga do takich zdobień :). Czacha była pierwszym motywem po kupnie koszulki, która jest w tle. ( właściwie część koszulki) Ale tak jak Kochana mówisz, starania sa najważniejsze i kiedyś też bedę tak sprawnie operować jak Ty, a teraz juz wiem, że do farbek plastycznych ( czyli takiego gluta w tubce) należy dodać ociupinke wody :) ot cała historia :)

      Usuń
  2. ja uwielbiam takie gify :-D jak widzę coś takiego ruszającego gdziekolwiek, od razu wchodzę ;-) świetne paznokcie, jak zwykle zresztą zawsze poezja :-) zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że gif się nie sprawdzi ale bardzo się cieszę, ze się pomyliłam :)

      Usuń
  3. Ruchoma focia genialna :) Samo zdobienie bardzo delikatne i subtelne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje a więc jeśli się podoba to nie będzie to ostatnia taka focia :DD

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać następnych! :D

      Usuń
  4. Kurcze, jesteś niesamowita ! Póki nie przeczytałam notki myślałam że to naklejki! Szacun ! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne cieniutkie linie! Myślałam, ze to jakieś stemple, albo naklejki wodne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko nowy pędzelek i trochę starań :D Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Zdobienie jak zawsze cudne, kolor lakieru przepiękny bardzo delikatny. Izuniu zaskoczyłaś mnie z ruchomym zdjęciem myślałam że mam halucynacje :) POPROSTU CUDO .Pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi bardzo się cieszę, że tak pozytywnie Cię zaskoczyłam :D Pozdrawiam serdecznie Aluś :*

      Usuń
  7. jestem pod ogromnym wrażeniem! zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruchome zdjęcie to bardzo dobry pomysł, szczególnie gdy pokazuje się np. błyszczące lub holograficzne lakiery :-)
    Chociaż ruch wyszedł dość szarpanie (paralitycznie :-P), ale rozumiem jak to jest z takimi bajerami: ,,łatwo krytykować, trudno zrobić". Zdobienie jak zwykle baaardzo precyzyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam konstruktywna krytyka zawsze się przyda :D Hihi mam świadomość, że trochę zaszalałam z tym ruchem ( ale i tak nie mogłam przestać się cieszyć z efektu) i mam nadzieję, że następnym razem wyjdzie to trochę precyzyjniej :) Uwielbiam się uczyć nowych rzeczy :) a trening czyni mistrza :D Buziaki kochana

      Usuń
  9. Byłam przekonana że to naklejki... nie przestajesz mnie zadziwiać. Jakże precyzyjna robota, super:)
    A ruchome zdjęcie to fajna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D skrzydła mi urosły po Twoim komentarzu :D To takie miłe uczucie :) Dziękuję

      Usuń
  10. Izunia bardzo rzadko używa naklejek :)
    Każde Jej dzieło jest na miarę medalu :)
    Coś o tym wiem :*

    Megaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ruchome pazurki cudne!!!!! a mani jak zwykle megawypasione!!!! ps. Twoje paznokcie są długie w porównaniu do moich :( któe wczoraj musiałam ściąć, bo mam ciagle problem z rozdwajaniem się 2 paznokci :( buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu niestety pazurki potrafią każdej maniaczce pazurków popsuć humor ale jest zawsze jest nadzieja - bo odrastają :D

      Usuń
  12. Super to ruchome zdjecie :) A pazurki wygladaja cudownie, wzor delikatny i mega dopracowany. Brawo dla Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi sie podoba gif prosze o wiecej :)
    mani bardzo ładne takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wstawiać je częściej, na razie się uczę :) Buziaki

      Usuń
  14. Mam wrażenie przez gif, że jesteś na wyciągniecie ręki ;-) Wzór na pazurkach subtelny i delikatny, kojarzy mi się z Japonią i małą Japońską dziewczynką ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ten gif na początku posta :)
    paznokcie jak zawsze perfekcyjnie pomalowane, zastanawiam się jak Ty to zrobiłaś że ten GR 52 tak ładnie ci płytkę pokrył, ja musiałam 4 warstwy kłaść ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Ewuś pamiętam jak pisałaś o rozczarowaniu tym lakierem - ja kładę 2 warstwy i lakier trzyma tydzień bez problemu. Wytrzymuje sprzątanie, zmywanie i ciągle jest. Może trafiłaś na jakąś bardzo felerną buteleczkę lakieru.

      Usuń
  16. właśnie to ruchome zdjęcie przykuło moją uwagę! Jest super, pewnie, że taki efekt robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda, i faktycznie ruchome zdjęcie przykuwa bardzo uwagę. Podziwiam Cię za Twoje zdolności, tak pięknie potrafisz malować różne wzory na paznokciach. Aby nie znikać bez słowa, zapraszam Cie na mojego nowego bloga, suninthecity.blogspot.com. Musiałam się przeprowadzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu to co napisałaś jest bardzo miłe :) I cieszę się, że nie uciekłaś bez słowa :)

      Usuń
  18. Very cute mani and the color choice is pretty too!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Aż się wierzyć nie chce, że to nie naklejki:) A gif też wspaniały:) Mi się przez tydzień złamało z 5 paznokci, codziennie inny:/ Najważniejsze, że zarówno moje jak i Twoje odrosną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ręką na sercu malowałam moimi łapkami :D Wiem, pazurki odrosną ale szkoda że trzeba na to czekać ( w moim przypadku strasznie długo)

      Usuń
  20. Jestem pod ogromnym wrażeniem, wzorek piękny, idealnie wykonany. A tą piosenkę uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja jestem absolutnie zauroczona tym kawałkiem :D

      Usuń
  21. świetny gif, pazurki śliczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny gif, chcę więcej :D A co do zdobienia to już miałam ochotę sprawdzać co to za śliczna płytka musiała być a szok te cudowne wzorki to tak odręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizka postaram się trochę poszaleć z gifami :D dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  23. Przecudowne! Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, na paznokciach dzieło sztuki :-) Jestem pod ogromnym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle pięknie! Delikatne i słodkie, po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjnie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja myślałam że Ty masz naklejki wodne a to wzór wykonany farbką! precyzja i mistrzostwo,podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gif na początku super! :)
    a wzorek przepięknie zmalowałaś, podziwiam Cię i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam na mój blog: www.mojmalyswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym mogła to bym do ciebie chodziła na mani :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie zmalowane paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne, mi sie złamał jeden i od razu musiałam wszystkie podciąć a tak było i szkoda

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.