Metamorfoza mojego bloga

poniedziałek, maja 26, 2014 InesWorld 36 Komentarzy

Czasami na drodze naszego życia spotykamy osoby które w subtelny, ale Å›wiadomy sposób odmieniajÄ… je swoimi gestami, otwartoÅ›ciÄ… i dobrociÄ… J  Dla mnie dzieÅ„ w którym zaÅ‚ożyÅ‚am mojego bloga byÅ‚ poczÄ…tkiem drogi na której poznajÄ™ niesamowite wprost istoty J DziÄ™ki temu wirtualnemu Å›wiatu poznaÅ‚am dziewczyny które w różny sposób odmieniajÄ… moje życie J WiedzÄ… to bo staram siÄ™ o tym mówić w bardzo otwarty sposób J


Wiele z Was zauważyÅ‚o, że kilka dni temu mój blog zmieniÅ‚ diametralnie wyglÄ…d i wiele z Was pisaÅ‚o o tym fakcie bardzo pochlebne komentarze J Zmiana na moim blogu jest zasÅ‚ugÄ… niesamowitej osoby, którÄ… jakiÅ› czas temu spotkaÅ‚am na swojej drodze J
i pomaga takim laikom jak ja w zmianach których nie potrafiÄ… zrobić samodzielnie J 
Jest osobÄ… niesamowicie cierpliwÄ…, wyrozumiaÅ‚Ä… i czasami miaÅ‚am wrażenie, że czytajÄ…cÄ… w myÅ›lach :D 
Ja miałam bardzo dużo szczęścia bo Marta zmianę na moim blogu przeprowadziła zupełnie za darmo :D
A wiÄ™c dziewczyny jeÅ›li macie problem z swoim blogiem i nie do koÅ„ca podoba Wam siÄ™ to co na nim widzicie to Marta jest osobÄ… którÄ… możecie poprosić o pomoc J  

Martuś jeszcze raz bardzo dziękuję :D Uwielbiam nową odsłonę mojego bloga :D
Buziaki
Ines



Podobne posty

36 komentarzy:

  1. Bardzo Å‚adnie teraz tu masz :)
    Będę musiała się trochę przyzwyczaić, ale zmiana na plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana piękna zmiana, bardzo mnie się podoba :) Też od jakiegoś miesiąca zastanawiam się nad zmianą u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś polecam :) czasami trzeba coś zmienić :D

      Usuń
  3. Zmiana rewelacyjna ,bardzo profesjonalne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też nowa odsłona bardziej przypadła do gustu... profesjonalna dla megaprofesjonalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, ja nadal szukam swojego stylu na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznaję, że Marta tymi zmianami spełniła moje marzenia :)

      Usuń
  6. wow, ślicznie, muszę też pomyśleć o moim blogu i jakiś zmianach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to jak nowa sukienka od razu poprawia humor :)

      Usuń
  7. jest super :) ja na razie polegam na tym co oferuje blogspot, ale za jakiś czas też muszę ogarnąć wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrafisz to doskonały pomysł :) Ja sama nie potrafiłam wprowadzić zmian o których marzyłam.

      Usuń
  8. Slicznie, bardzo czytelnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze skojarzenie : romantycznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ oj dokładnie tak bo to trochę odzwierciedlenie mnie :) Buziaki

      Usuń
  10. Bardzo mi siÄ™ teraz u Ciebie podoba, brawa dla Marty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ cieszÄ™ siÄ™, ze zmiany siÄ™ podobajÄ…

      Usuń
  11. nie wiem czy już pisałam o zmianie :) bardzo mi się podoba :)
    Marta wykonała świetną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznie! bardzo mi się podoba Twój szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozważna czy romantyczna :). Zmiana, no jasne, że ja zauważyłam, ale dlaczego o tym nie napisałam? Pewnie dlatego, żeby zrobic to teraz. Fajnie że coś zostało, podobny klimacik do tamtego wyglądu, idealnie opisuje Twoje zdobienia. Ślicznie to urządzone :)
    Też odkrywam ludzi na nowo. I jeśli oprócz Ciebie Ines Nasza Kochana, któraś z dziewczyn przeczyta komentarz to chce powiedzieć:

    FAJNIE, ŻE JESTEŚCIE Dziewczynki :******

    Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Oluś bo to taki mój malutki świat :) Całuski Kochana :*

      Usuń
  14. zmienę widać od razu :) na + oczywiście. sama chciałabym pozmieniać to i owo ale kompletnie sie na tym nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdolności w tym kierunku są też bardzo ograniczone :(

      Usuń
  15. Niestety pod względem spostrzegawczości jestem jak typowy facet. Jak mi ktoś nie powiem, to sama nie zauważę :)
    Zawsze mi się u Ciebie podobało, lecz najważniejsze że jesteś zadowolona ze zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój blog porządnie zmodernizowałam już jakiś czas temu. Posłużyłam się wzorem szablonu zaczerpniętego z sieci i wprowadziłam własne udoskonalenia, gadżety itp. Każda bloggerka musi znaleźć swój unikatowy, oryginalny styl i design - czasem z czyjąś pomocą, ale według własnego pomysłu i uznania :) W końcu wygląd bloga wiele mówi o Nas samych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam wiele podejść ale coś mi ciągle nie wychodziło - brakuje mi zdolności w tym kierunku :( Na szczęście Marta od razu wiedziała o co mi chodzi i urzeczywistniła moje pomysły :D

      Usuń
  17. Ten nowy wygląd idealnie pasuje do tych Twoich idealnych zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiana bardzo korzystnie wpływa na prezentację bloga. Super pomysł i fantastyczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.