farbki akrylowe,

Oderwana od Ciebie...

piątek, maja 09, 2014 InesWorld 42 Komentarzy

Kolejne z serii prostych zdobień :)Niestety widać od razu, że moja uzdolniona fotograf tym razem pełniła rolę modelki. Moje zdjęcia nie są tak efektowne :(
Pazurki pomalowane do połowy przepięknym niebieskim lakierem GR, rameczki domalowane farbkami akrylowymi :)Uwielbiam przezroczystości na pazurkach :D
Całość wyszła bardzo geometrycznie :D Lubicie taki efekt na pazurkach ?

Będę błądzić, aż skończy się czas
Oderwana od Ciebie...
Odsunęłam się, by zmierzyć się z bólem
Zamykam oczy i odpływam 
Przez strach, że nigdy nie znajdę sposobu, by uleczyć swoją duszę
I będę błądzić, aż skończy się czas
Oderwana od ciebie...

Mam złamane serce
Śpij słodko, mój aniele ciemności
Wybaw nas z objęcia smutku (przed moim sercem)

Nie mogę dalej żyć w ten sposób
Ale nie mogę wrócić drogą, którą przybyłam
Przykuta do strachu, że nigdy nie znajdę sposobu, by uleczyć swoją duszę
I będę błądzić, aż skończy się czas
W połowie żywa bez ciebie 

Mam złamane serce
Śpij słodko, mój aniele ciemności
Wybaw nas
Zmień
Otwórz swoje oczy do światła 
Wypierałam się tego wszystkiego tak długo, och tak długo
Pożegnaj się


Golden Rose Rich Color 59
farbki akrylowe
seche vite

Buziaki
Ines


Podobne posty

42 komentarze:

  1. Inesko, piękne geometryczny wzór, coś innego :) Kochana masz wyobraźnię, to cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!!!! A fotografowi też należy się bycie modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to już pisałam..Za każdym razem gdy wchodzę na Twojego bloga, jestem bardzo ciekawa jakim zdobieniem mnie urzekniesz i jaki utwór jest Twoją inspiracją. Dla mnie to zdobienie jest takie jak tytuł utworu - oderwane;-) Lubię oderwane historie - znasz mnie;-) Pierwsze skojarzenie to szklanka z wodą do połowy pełna, albo tafla jeziora i w tle tęcza..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muniu i tak właśnie 25 lat przyjaźni prowadzi do telepatii :D Cmokaski slonko

      Usuń
  4. zdobienie mi się nie podoba, uważam ,że lepiej by wyglądała, bez tych bocznych kolorowych pasków w kolorze niebieskim, ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz pełne prawo do niego :) przyznam, że podczas malowania myślałam nad wersją z jednym czarnym paskiem i kiedyś jeszcze tego spróbuję :)

      Usuń
  5. Akurat słuchałam takiej dzieciecej piosenki ( mama cos tam zgrywała do pracy ) i akurat leciało to tak : " dobre dobre, bardzo dobre" :D, i to były pierwsze moje myśli po otwarciu okna komentarza :) hihi,
    DOBRE DOBRE BARDZO DOOBRE :) I ja musze spróbować tych "prześwitów" płytki paznokcia :) a kolejna sprawa jest taka, że fotografem jesteś znakomitym :) Córcia daje dobre lekcje :) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś kochana jesteś ^_^ spróbuj tej metody bo na żywo efekt jest bajeczny :D Całuję

      Usuń
  6. uważam że są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie namalowałaś! Jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny pomysł. Prosty, ale ma coś w sobie, ten kolor jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D tak kolor jest bajeczny. I przyznaję, że takie proste zdobienia są czasami bardzo przyjemne dla oka :)

      Usuń
  9. Jejku jakie cudowne zdobienie! Ale co ja mam pisać! U Ciebie każde zdobienie jest perfekcyjne!
    I proszę nie narzekać na zdjęcia! Piękne sa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Aguś przyznaję, że i tak przy mojej Tusi popadam w kompleksy - uwielbiam jej zdjęcia :)

      Usuń
  10. Jak widać niedaleko pada jabłko od jabłoni, córa też ma piękne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma Ewuniu smukłe i długie - uwielbiam jej łapki :D

      Usuń
  11. Świetny geometryczny wzór. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyszlo, efekt 'podzielenia' sprawia wrazenie wielowymiarowosci. Brawo Ines! Jeden z najlepszych geometrycznych wzorow jakie dotad widzialam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko Ty to mnie zawsze potrafisz dowartościować :D nie przestaję się uśmiechać :D

      Usuń
  13. Ach, nie dodalam- udanego weekendu Ines zycze. Pozdrawiam bardzooo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestań gadać :) obydwie jesteście uzdolnione i jako modelki i przy fotografii, a jeśli córka jeszcze maluje, to już w ogóle jesteście mega duetem! Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia nie maluje ale ma talent do pisania bajecznych opowiadań :D

      Usuń
  15. Oryginalny wzór i jak perfekcyjnie wykonany, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. super, takiego wzorku to chyba jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo mnie to cieszy bo staram się od dłuższego czasu wymyślać zdobienia sama :) Rozwijam wyobraźnię :D Buziaki

      Usuń
  17. Wzór jest świetnie dopasowany do kształtu paznokci :-) Wydaje mi się, że nie u każdego zdałby egzamin (np. przy moim kształcie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Twoich pięknych pazurków pasowałoby każde zdobienie :)

      Usuń
  18. cudna inspiracja, jak ja bym chciała mieć taki talent!! <333
    pięknie!!


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines ależ Ty masz ogromny talent :D Uwielbiam Twoje posty :D

      Usuń
  19. Ależ niespotykany wzór, super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do mnie na bloga gdzie można znaleźć konkursy kosmetykowe: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale świetny pomysł na mani ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.