farbki akrylowe,

Roar

niedziela, maja 25, 2014 InesWorld 47 Komentarzy












Kolejne zdobienie na pazurkach Madzi - tym razem dżungla na pazurkach :)
I chociaż piosenka to nie zupełnie mój klimat to czy nie pasuje idealnie do tego zdobienia :D
Palmy oraz Pani i Pan Małpa namalowane farbkami akrylowymi.
ROAR....


Zwykle gryzłam się w język i wstrzymywałam oddech
Nie miałam odwagi, by namieszać i zrobić bałagan
Więc siedziałam cicho, grzecznie przytakując
Chyba zapomniałam o tym, iż miałam wybór
Pozwoliłam ci pchnąć mnie za granicę swojej wytrzymałości
Nic nie znaczyłam, więc na wszystko dałam się nabrać
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Już otrzepałam się z kurzu
Słyszysz mój głos, słyszysz ten dźwięk
Jak grzmot, zamierzam wstrząsnąć ziemią
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Szykuj się, bo mam dość
WidzÄ™ to wszystko, teraz to widzÄ™
Mam oko tygrysa, wojownika, tańczę poprzez ogień,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk
Głośniejszy, głośniejszy od lwiego,
Bo jestem zwycięzcą, i usłyszysz mój ryk

Teraz unoszÄ™ siÄ™ jak motyl
Żądląc jak pszczoła, zasłużyłam na uznanie
Przeszłam od zera do mojego własnego bohatera
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Już otrzepałam się z kurzu
Słyszysz mój głos, słyszysz ten dźwięk
Jak grzmot, zamierzam wstrząsnąć ziemią
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Szykuj się, bo mam dość
WidzÄ™ to wszystko, teraz to widzÄ™
Mam oko tygrysa, wojownika, tańczę poprzez ogień,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk
Głośniejszy, głośniejszy od lwiego,
Bo jestem zwycięzcą, i usłyszysz mój ryk
Usłyszysz mój ryk
Ryk, ryk, ryk

 Delia  Coral Prosilk nr.157
Golden Rose Rich Color 58
farbki akrylowe
perełki z >BPS<
seche vite

Buziaki 
Ines







Podobne posty

47 komentarzy:

  1. zdobienie szalenie mi się podoba a w szczególności małpki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkości!! <3 Chcę takie paznokcie :) Zapisuję sie na takie mani do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie małpki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa z Ciebie artystka :)))
    a ja piosenkÄ™ lubiÄ™ ;)
    dziękuję Kochana za komentarze :)) szczególnie ten jeden, który bardzo mnie uszczęśliwił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D napisałam tylko to co myślę :D Miłego popołudnia :D

      Usuń
  5. piekne malpeczki i cala dzungla! Rewelacyjny pomysl i mistrzowskie wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie :D Też chcę takie, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wesoło! dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych do namalowania na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siÄ™ tylko dobrze bawiÄ™ tym co robiÄ™ na pazurkach :D

      Usuń
  8. O kurczę! Ale świetne zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wakacyjnie, ale Ty masz precyzyjną rękę namalować takie cudeńka to prawdziwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D wcale nie nie było to takie trudne :D Buziaki Aluś :*

      Usuń
  10. Ale Ty masz talent, ja bym nie umiała nawet na kartce takiej ładnej małpki namalować, a co dopiero taką mini na pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ bardzo mi miło, że tak Ci się podoba :D

      Usuń
  11. Cudowne zdobienie ;) WyglÄ…da niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super cute design, and by the way I love how you reorganized your blog, it looks much better this way!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małpki są przeurocze! czad :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Małpki czad!!! super i megawesoło :) mojej Karoli bardzo podobało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ baaardzo mnie to cieszy Kasiu :) Buziaki dla Twojej Karoli :*

      Usuń
  15. z każdym zdobieniem coraz bardziej przechodzisz samą siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D aż się zarumieniłam Ewuniu - dziękuję ^_^

      Usuń
    2. Dokładnie :) Zgadzam się hihi. A poza tym, aż mi się zachciało na wakacje ( ymmm ja od pół roku właściwie mam wakacje....) Pazurki klimatyczne do pogody tropikalnej na wschodzie u mnie :). Pięknie Izuś, wpasowuje sie w klimat K.Perry, powinna miec takie pazurki w teledysku :)
      Nie przejmuj sie zlamanymi paznokciami, na szczęście odrastają :) Mam nadzieję, ze wypoczełas :)
      No i w końcu zobaczyłam blizej tą piosenkę :), rozwijasz nas muzycznie :*
      Urocze małpeczki :) :**

      Usuń
    3. U nas też słoneczko świeci na okrągło - uwielbiam słońce :D Wiem, że pazurki odrosną ale połamane trudno malować :( Spróbuję dorwać tą Twoją odżywkę - może i u mnie pomoże ^_^ Wypoczęłam Oleńko :) Całuję, cudownego popołudnia :D

      Usuń
  16. Też nie przepadam za tą piosenką, ale zdobienie zrobiłaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pazurki idealne na dziki wyjazd na safarii :) Piosenka wspaniale dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdobienie jest urocze i jak zawsze perfekcyjnie wykonane :) Twoje zdolności są ogromne i fascynuje mnie każdy Twój nowy pomysł na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś to cudowne uczucie, że mogę Cię zaskakiwać moimi pomysłami ^_^

      Usuń
  19. Małpeczki były cudne i jak zawsze dzieło Izuni trwało na pazurkach tydzień, bez uszczerbku, przy codziennych pracach domowych ;)
    Perfekcyjna robota :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę oderwać oczu od małpek, są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super :) wesołości :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwierzęce motywy dla takiej maniaczki jak ja, coś cudownego! Świetny pomysł jak i oczywiście wykonanie. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi koleżanka której zrobiłam to zdobienie była również zachwycona :)

      Usuń
  23. Nie jestem fanką takiego rodzaju manicure, gdzie się maluje niestworzone rzeczy, niemniej uważam, że jest to ładne i podziwiam, bo nie jest łatwo namalować coś na małej i nierównej powierzchni. Masz ciekawe pomysły, zwłaszcza z tymi animacjami na początku posta - fajne, tylko długo się ładują (może tylko u mnie, choć nie mam bardzo wolnego internetu.
    U mnie raczej rzadko są paznokcie na blogu, a głównie makijaże, ale czasami coś tam pokażę, choć dużo mi brakuje do Twojego poziomu. Makijaż to mój konik, a paznokcie maluję dla siebie i staram się robić to dobrze, jednak nie profesjonalnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darika ja też nie robię tego profesjonalnie - bawię się malowaniem pazurków od około roku i raz wychodzi mi lepiej a raz gorzej ale najważniejszy jest fakt że mamy pasję w której się spełniamy :) Pozdrawiam

      Usuń
  24. Trudno oderwać wzrok od tych świetnych małpek. Genialny pomysł. Gratuluję kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Małki genialne! Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.