farbki akrylowe,

Good Enough

wtorek, lipca 15, 2014 InesWorld 43 Komentarzy



Dzisiejszy pomysł na stempelki :)
Delikatny florystyczny wzór zrobiony zostaÅ‚ czarnym lakierem, żeby nie byÅ‚o nudno biaÅ‚Ä… farbkÄ… akrylowÄ… zrobiÅ‚am delikatne cienie :) 
To kolejne z łatwych do zrobienia zdobień :) Jako bazy użyłam GR Rich Color nr.67 - uwielbiam te lakiery za ich niesamowitą wytrzymałość i ilość kolorów. A Wy je lubicie ?
Znów zaklęta przez Ciebie
Nie mogÄ™ Ci odmówić 
Pragniesz mojego serca, a ono krwawi w Twojej dłoni
Nie mogę Ci odmówić
Nie powinnam pozwolić Ci torturować mnie tak słodko
Nie mogę teraz zapomnieć tego snu Nie mogę oddychać, ale czuję się
WystarczajÄ…co dobra
CzujÄ™ siÄ™ wystarczajÄ…co dobra dla Ciebie
Wypijam słodką dekadencję
Nie mogę Ci odmówić
I całkowicie zagubiłam się, nie mam nic przeciwko
Nie mogę Ci odmówić
Nie powinnam pozwolić Ci zawładnąć mną całkowicie
Nie mogę teraz zapomnieć tego snu
Nie mogę uwierzyć, że czuję się
WystarczajÄ…co dobra
CzujÄ™ siÄ™ wystarczajÄ…co dobra
To nadchodziło przez tak długi czas
Ale czujÄ™ siÄ™ dobrze
I wciąż czekam, aż spadnie deszcz
Napełni mnie prawdziwym życiem
Ponieważ nie mogę czekać na coś wystarczająco dobrego
Czy jestem wystarczająco dobra dla Ciebie, abyś także mnie pokochał?

 UżyÅ‚am :
Golden Rose Rich Color 67
PÅ‚ytka QA91 do kupienia w >BPS<
biała farba akrylowa
seche vite

Buziaki 
Ines

Podobne posty

43 komentarze:

  1. przepiękne zakochałam się w twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, a lakiery Golden Rose Rich Color uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie!!!! aż zapiera dech, mam coraz więcej lakierów GR - tylko dla mnie amatora są ciut za gęste i morduję się malując nimi paznokcie... ale kolorki mają cudne i cena atrakcyjna więc warto pomordowac się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dla mnie konsystencja RC jest doskonała a też jestem amatorką :) To chyba kwestia przyzwyczajenia :) Buziaki

      Usuń
  4. Wygląda świetnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to jest zwykły, biurowy długopis, czy tylko tak mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko i letnio wyszło ;)
    Kolor lakieru - piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. gdy spojrzałam pierwszy raz myślałam że malowałaś ręcznie a tu stempel.jak zawszę wyszło idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiłaś swoje pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne stemple ;) muszę się uczyć od mistrza :D ps. dziękuję za wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się Paulinko - gdybyś miała pytania to pisz :)Pozdrawiam

      Usuń
  10. Przepiękne! Zresztą, jak zawsze u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ah jak świetnie <3
    lubiÄ™ tÄ… seriÄ™, ale dla mnie lepsza jest Color Expert :)
    ta płytka do mnie idzie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dorwę się do wysepki GR to na pewno kupię Color Expert :) Płytka świetna już czekam na Twoje pomysły jej wykorzystania Ewuniu :)

      Usuń
  12. florystyczny wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The GR base is fantastic and of course the stamping too looks amazing, I like that you added shades on it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Piekny motyw, piekne paznokcie ;* zadbane delikatne dlonie :), Kolor lakieru uroczy. Ja mam poki co jeden z serii rich , i ostatnio pierwszy raz malowała moja mama nim po czym stwierdzila ze jest dziwny ale ona sie nie zna ;), pani na stoisku, Ty inne bloggerki zachwalają, a ona marudzi, jutro kupie jakis z rich i sama sprawdze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie jak zawsze :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny wzór i tak idealnie odbity jakby Ci ktoś wyrysował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealnie jak zawsze :) uwielbiam lakierych rich color

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki śliczny odcień różu, zdobienie cudowne!! bardzo eleganckie i kobiece, też lubię te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki temu białemu lakierowi wyglądają trochę jak 3D te wzorki, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy można się spodziewać nowych wpisów? Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niecierpliwością oczekuję nowych recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńka, nie mogą się napatrzeć z resztą jak zawsze. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie delikatne i kobiece- swietnie wychodza Ci te stempelki Ines :D
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm such a fan of this song, and this mani is really pretty! I can't understand a single word you wrote, Google isn't helping translating and I still took some time to stare at your pics. Nice work!

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie śliczne paznokcie :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem Ci, że choć zamówiłam tę płytkę, to w ogóle nie zwróciłam uwagi na moty, który wykorzystałaś w dzisiejszym zdobieniu. Okazuje się, że w profesjonalnych rękach nawet taki niepozorny element może być zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :D ja od razu zwróciłam uwagę na ten subtelny motyw :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.