stempelki,

Kto chciałby żyć wiecznie?

poniedziałek, lipca 28, 2014 InesWorld 42 Komentarzy

Asymetria jest bardzo popularnym trendem na paznokciach w tym sezonie. Ja też jakiś czas temu stworzyłam proste asymetryczne zdobienie z użyciem stempli, oczywiście w fiolecie :)
Przyznam, że zdjęcia robione przy nieciekawym oświetleniu zepsuły trochę efekt który można było zobaczyć w realu :( Ale każdy kto zna bajeczny holo lakier CA "Figa z makiem" wyobrazi sobie jak pazurki wyglądały na żywo :)  

To nie czas dla nas

To nie miejsce dla nas
Co to za rzecz, która buduje nasze sny, ale wciąż się nam wymyka
Kto chciałby żyć wiecznie.....?
Nie dano nam szansy
Wszystkie decyzje podjęto za nas
Ten świat ma tylko jedną słodką chwilę odłożoną dla nas
Kto chciałby żyć wiecznie?
Kto chciałby żyć wiecznie?
Kto śmie kochać wiecznie?
Gdy miłość musi umrzeć
Ale dotknij moich łez swymi wargami
Dotknij mego świata opuszkami swoich palców
I będziemy mogli mieć wieczność
I będziemy mogli kochać się wiecznie
Wieczność jest nasza dzisiaj
Kto chciałby żyć wiecznie?
Wieczność jest nasza dzisiaj
Ale któż czekałby wieczność?
 
Użyłam:
płytka m71
Colour Alike - Figa z makiem

Buziaki 
Ines

Podobne posty

42 komentarze:

  1. Jak zawsze cudownie! Klasycznie, elegancko, a zarazem jakoś tak inaczej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenke uwielbiam ;)
    co do paznokci swietny efekt , ja muszę w koncu uzyc swojej nowej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Kochana perfekcjonistką w każdym calu!!!! Przepiękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wszystko wyszło! podoba mi się jak wszystkie pazurki komponują się w jedną całość ;) i jak zwykle idealne wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko starałam się żeby te przejścia na pazurkach wyszły prosto :)

      Usuń
  5. taka ładna płytka, a ja jej nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancko, najbardziej podoba mi sie środkowy palec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie gustuję w fioletach, ae zdobienie jak zawsze jest pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ewuniu, że Twoją miłością jest zieleń :D

      Usuń
  8. Uwielbiam fiolet, a Figa z makiem to chyba mój ulubiony lakier CA. Rzeczywiście, brak dobrego oświetleni zjadł tutaj nieco efekt holo, ale i tak pazurki prezentują się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny fiolet i swietna asymetria. Calosc elegancka i baardzo na czasie. Buziaki Ines :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam piosenkę i Twoje zdobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba, klasyka ale z pomysłem, wierzę, że na żywo wyglądają jeszcze lepiej ;-) zapraszam na urodzinowe rozdanie do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. So chic. I like this lace effect print!

    OdpowiedzUsuń
  13. Izuniu jak zawsze Twoje zdobienie jest prześliczne, ten fiolecik jest świetny! Jak zawsze zazdroszczę i pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie to wygląda! chociaż ja bym zrobiła chyba wszystkie tak jak środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A powiedz mi jak Ty fiolet uchwyciłas Kochana :D mi to nigdy nie wychodzi. Cudowności, kocham fiolety, figa z makiem jest przeslicznym kolorem! Asymetria rządzi ;) Uwielbiam to zdobienie. Stemple masz opanowane perfekcyjnie! Podziwiam.
    Jak ja dawno nie słuchałam tego kawałka... ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko no właśnie, że nie za bardzo wyszły te zdjęcia :( mega słabe światło i zdjęcia robione w pośpiechu :( Stemple ciągle mam na etapie doskonalenia :) A ten kawałek uwielbiam :)

      Usuń
  16. Jak zawsze perfekcyjnie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze zmalowane ;-) Prosto i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja może za asymetrią zbytnio nie przepadam ale całe zdobienie bardzo mi się podoba, po prostu trzeba wiedzieć jak ugryźć temat, a Ty zawsze to wiesz :-) Utwór Queen'ów ubóstwiam, te kotły zawsze wywołują u mnie dreszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oj mam dokładnie to samo jak słucham tego kawałka :D

      Usuń
  19. Widzę, że więcej osób lubi fiolety. Lubie takie proste, a efektowne rozwiązania, poproszę i zgodę na zgapienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham fiolet to mój Nr.1 ^_^ A jeśli masz ochotę to oczywiście będzie mi bardzo miło jak zgapisz mój pomysł :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. super wzorek, do tego w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ;] chociaz troche nie moja kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie proste, a takie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.