stempelki,

What Could Have Been Love

czwartek, lipca 10, 2014 InesWorld 42 Komentarzy


Kochane dzisiaj pazurki które robiłam sobie w połowie czerwca - french w wersji BOHO.
Bardzo łatwy do zrobienia jeśli mamy jakąkolwiek płytkę do stempli z motywem frencha.
Do tego akrylowe diamenciki z >BPS< i gotowe :)

 Budzę się i zastanawiam jak wszystko poszło źle.
Czy jako jedyny jestem winny
Poddałem się i opuściłem Cię dla pociągu jadącego donikąd. 
Teraz ten pociąg pojawił się i zniknął.

Zamykam oczy i widzę Cię, leżącą w moim łóżku.
I nadal marzę o tym dniu.
Czym to mogła być miłość?

Czy powinna być jedyną rzeczą, która kiedykolwiek coś dla mnie znaczyła?

Nie wiedziałem, nie widziałem co było naprzeciwko mnie.
I teraz jestem sam.
Wszystko co mam to pustka, która pochodzi z bycia wolnym.
To czym mogłaby być miłość, tym nigdy nie będzie.
Stary znajomy powiedział mi, że znalazłaś kogoś nowego.
Oh, w końcu robisz krok naprzód.
Myślisz, że mógłbym wyleczyć się z Ciebie po tylu latach.
Ale czas dowiódł, że się mylisz,
Bo nadal się trzymam.
Czym to mogła być miłość?
Czy powinna być jedyną rzeczą, która kiedykolwiek coś dla mnie znaczyła?
Nie wiedziałem, nie widziałem.
Co było naprzeciwko mnie.
I teraz jestem sam.
Wszystko co mam to pustka, która pochodzi z bycia wolnym.
To czym mogłaby być miłość, tym nigdy nie będzie.



Golden Rose Rich Color 35
czarne diamenciki >BPS<
płytka z BPS >QA7< 
lakier konad - czarny
seche vite

Buziaki
Ines

Podobne posty

42 komentarze:

  1. diamenciki wyglądają super przy tym zdobieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny french :-) Naprawdę idealny. A te ozdoby uwielbiam, są delikatne i trochę jakby wyszczuplały płytkę... muszę się rozejrzeć za nimi w większej gamie kolorystycznej :-D
    I jeśli mogę coś zasugerować to powiększenie publikowanych zdjęć. Wiem, że zawsze można na nie kliknąć i je powiększyć (tak zrobiłam bo zupełnie wzoru na frenchu dostrzec nie mogłam :-P) ale troszkę jest to upierdliwe...

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, I am mesmerized, this looks beyond fabulous! It is chic and delicate in the same time!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne mani <3 dodatek dwóch czarnych paznokci nadał charakteru (pazura) :D a ja bardzo lubię ozdabiać tylko końcówkę paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że też mi się podobają takie końcówkowe zdobienia :)

      Usuń
  5. To zdobienie jest przepiękne :) I jak dobrane do tych czarnych kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo delikatne muszę spróbować zrobić podobne zdobienie. Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Alu :D jest na prawdę łatwe do zrobienia :D Buziaki :***

      Usuń
  7. Alez cudnie te końcówki wyglądają....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale eleganckie zdobienie :)) bardzo boho i bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Utwór świetny - musimy kiedyś jechać na Ich koncert ;-) Podobno ten tegoroczny w Łodzi był niesamowity. Zdobienie delikatne i subtelne, a te akrylowe czarne diamenciki to łzy tego Przystojniaka z teledysku po rozstaniu? ;-) Munia

    OdpowiedzUsuń
  10. taki frencz jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie, mega cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie!!!! taki french podoba mi się :) perfekcja w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem fanką klasycznego frencha ale taka impresja jest ciekawa :D Buziaki Kasieńko :***

      Usuń
  13. ...jak zwykle pięknie. Ale tym razem i rockowo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne delikatne, eleganckie i kobiece mani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maaam płytkę do frencha ;) ha! Nie pomyslałabym o czarnym elemencie, kurcze, wygląda bosko, ;) na bankiet tak elegancko :), do małej czarnej. Ale ja nie chadzam na bakiety i nie mam małej czarnej! Na takie ekskluzywne paznokcie jednak moge sobie pozwolić ;) o ile wyjdą mi chociaz w pewnym stopniu bliskie ideałowi, jakie są Twoje... Izuś ! Moj Mistrzu! ;)
    Ja dzieki Tobie albo odkrywam rożne utwory muzyczne, albo wracam wspomnieniami do tych zasłyszanych bądz ulubionych! ;* Jedyna taka osoba w blogosferze! ;*** JEDYNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko idealnie komponowało się to mani z letnią sukienką :D i z spodenkami też wyglądało świetnie :D Tak piękna istota jak Ty może pozwolić sobie na wszystko :D i na pewno nie będziesz miała problemu z jego wykonaniem bo na prawdę to proste mani :D Cieszę się kochana, że moje ulubione piosenki wpadają Ci w uszko i troszkę umilają dzień :) To taka moja tyci cegiełka do Twojego projektu :D Całuję :**

      Usuń
  16. świetne zdobienie. delikatne i eleganckie :) strasznie mi się podoba ten stemplowy french!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, też bym takie chciała...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne te paznokcie :) Stałaś się moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko u Ciebie zawsze wygląda tak idealnie

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdobienie! fajna kolorystyka i jakie dokladne ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam frencha na pazurkach chętnie bym sobie takiego zmalowała, ale nie ma płytek....:(
    Więc jak na razie będę cieszyć oko i dusze oglądając Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kochana w każdej chwili można to zmienić - koszty nieduże a jaka zabawa :D

      Usuń
  22. Ale piękne! Zakochałam się w nich! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleee cudowne! Taki nietypowy french jak dla mnie genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. very nice nail art! I have a blog on nail art too! you are welcome if you want to have a look!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.