Wyniki rozdania urodzinowego :)

sobota, grudnia 03, 2016 InesWorld 11 Komentarzy


Kochani:)
Do 30 listopada trwało moje rozdanie urodzinowe w którym do wygrania były 3 nagrody :)
Mam nadzieję, że dla dziewczyn które wygrały nagrody będą przemiłym zajęciem na grudniowe wieczory :)
Tak więc na paczuszki mogą już czekać .........


Dzień z życia M.

 Elżbieta Tkaczyk

Jagodowa00 


......serdecznie gratulujÄ™ Wam wygranej :D 

I koniecznie proszę o kontakt na mój e-mail:

iiw@poczta.fm


Pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

CieszÄ™ siÄ™, że ze mnÄ… jesteÅ›cie i mam nadziejÄ™, że zostaniecie na moim blogu na dÅ‚użej. 

Å»yczÄ™ Wam powodzenia w kolejnym rozdaniu, które na pewno zorganizujÄ™ w przyszÅ‚oÅ›ci. 

Bądźcie czujni :)

Buziaki

74ines

Podobne posty

11 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.