stempelki,

Your Star

środa, stycznia 23, 2019 InesWorld 11 Komentarzy

Kochani
Każdemu czasem przydałaby się gwiazdka z nieba która spełni chociaż jedno życzenie... mi w tej chwili bardzo ;) ale w życiu musimy sobie radzić bez gwiazdek :( Chociaż tak uroczy motyw na pazurkach może trochę poprawić humor :D
Bazą dzisiejszego zdobienia są dwa niebiańskie lakiery ELCORAZON z serii Gemstones - fioletowy Amethyst na którym muśnięty został błękit Aquamarine, na tym duecie odbiłam czarnym lakierem Konad gwieździste motywy z płytki Uber Chic 1-03.

Nie widzę twojej gwiazdy
Nie widzę twojej gwiazdy
Chociaż czekałam cierpliwie przy łóżku
Na koniec dzisiejszego dnia
Nie widzę twojej gwiazdy
Mechaniczne światła Lizbony
Spłoszyły ją

A teraz jestem sama
Ja i wszystko to, z czym się godziłam
Teraz błądzimy
Wszyscy częściowo w kawałkach, samotnie dryfujemy
Znajdź swoje własne wyjście

Nie widzę twojej gwiazdy
Nie widzę twojej gwiazdy
Jak ciemność może być tak zła?

A teraz jestem sama
Ja i wszystko to, z czym się godziłam
Teraz błądzimy
Wszyscy częściowo w kawałkach, samotnie dryfujemy
Znajdź swoje własne wyjście

Tak daleko
Jest coraz zimniej bez twej miłości
Czemu nie możesz mnie poczuć, gdy wołam cię?
Nie potrafię przełamać ciszy
To mnie rozdziera

(Głucha dusza, obłęd, gdzie jest twoja dusza?)
(Szaleństwo, zupełnie sam)

Moje wszystkie lęki zamieniają się w wściekłość

A teraz jestem sama
Ja i wszystko to, z czym się godziłam
Teraz błądzimy
Wszyscy częściowo w kawałkach, samotnie dryfujemy
Znajdź teraz swoje własne wyjście

I nic nie jest warte walki
Teraz błądzimy
Wszyscy częściowo w kawałkach, samotnie dryfujemy
Znajdź swoje własne wyjście


Użyłam
Koniecznie dajcie znać czy podoba się Wam to mani ;)
Kisses

74ines



Podobne posty

11 komentarzy:

  1. Mani jest przepiękne! Powiem Ci, że mnie też przydałaby się taka gwiazdka ... a w sumie to nawet 2. Szkoda, że życzenia nie spełniają się tak łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają pazurki, bardzo mi się podoba ten fiolet. Pasowałyby idealnie do stylizacji którą kupiłam w hurtowni sukienek Sosimply.pl na imprezę karnawałową. A te gwiazdki są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne paznokietki *.* fioletowe są wspaniałe :) Bardzo fajna propozycja, myślę że się skusze! Dla mnie równie dobrze nie musiało by być tam gwiazdek i tak się bym tym fioletem zachwycała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokietki dla mnie zarówno fioletowe jak również czarne świetnie wyglądają z tymi gwiazdkami. Bardzo fajne mega efekty. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie.
    Kasia z modanatak.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! To prawda, czasem przydałaby się gwiazdka z nieba 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty colours and very pretty manicure, I like it a lot! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.