stempelki,

I Can't Stop Thinking About You

niedziela, stycznia 08, 2017 InesWorld 27 Komentarzy

Kochani :) Jak mijajÄ… Wam te pierwsze dni nowego roku ? Moje sÄ… bardzo zabiegane :)
Mani które możecie zobaczyć jest bardzo łatwe do zrobienia. Motyw z płytki BP-L003 odbiłam czarnym Konadem na neutralnym lakierze Sophin 368. Następnie niektóre elementy pokolorowałam lakierami - szarym, złotym i czerwonym Sophin 629 którym pomalowałam też pozostałe pazurki:) Napiszcie w komentarzach czy podoba się Wam to zdobienie :)


Love :) How are you doing in these first few days of the new year? My are very busy :)
The mani you can see todays is very easy to make. The motiv from BP-L003 is stamped with black Konad on neutral Sophin 368 nail polish. Next, I painted some parts with lacquers - gray, gold and red Sophin 629 with which I painted the rest of nails :)
Write me in comments what you think of this decoration :)

Biała strona, puste pole śniegu
W moim pokoju mniej niż 25 stopni
Ten zimny człowiek ściga duchy
Droga wiedzie pod pogrzebanÄ… Å‚odziÄ…
Psy przeszukują las poniżej
My przeczesujemy puste ulice
Faktem pozostaje, że dopóki Cię nie znajdziemy
Nasze życia będą niekompletne
Czy słyszę śmiechy poprzez zasłonę śniegu i lodu?
Gdzie możesz być w taką samotną zimową noc?
Nie mogę przestać myśleć o Tobie
Nie mogę przestać pragnąć Ciebie w ten sposób
Nie mogę stawić czoła marzeniom bez Ciebie
Dlatego właśnie szukam nocą i dniem
To serce to samotny myśliwy
Te dłonie to zmarznięte pięści
Nie mogę przestać myśleć o Tobie
Nie dbam o to czy istniejesz
Czy słyszę śmiech zza tej zasłony północy?
Co skrywasz w zamarzniętym sercu zimy?
Gdzieś dzwon kościelny dzwoni
Wiem, że jesteś blisko, Twój zapach wciąż ciepły
A potem Twój trop staje siÄ™ zimny, zimny, zimny 
Nie mogę przestać myśleć o Tobie
Nie mogę przestać pragnąć Ciebie w ten sposób
Nie mogę stawić czoła życiu bez Ciebie
Dlatego właśnie szukam nocą i dniem
To serce to samotny myśliwy
Te dłonie to zmarznięte pięści
Nie mogę przestać myśleć o Tobie
Nie dbam o to czy istniejesz
Czy słyszę śmiech w ciszy śniegu?
Wiem, że kryjesz się w tym mroźnym sercu zimy
Kościelny dzwon dzwoni na północ
Wiem, że jesteś blisko, Twój zapach wciąż ciepły
A potem Twój trop staje siÄ™ zimny, zimny, zimny 
Użyłam / I used
 Stamping plate BP-L003/pÅ‚ytka BP-L003 kupiona <TUTAJ>
Nail polish SOPHIN/ lakiery SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Nail polish Golden Rose/ lakiery Golden Rose możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Buziaki 
Kisses
74ines




Podobne posty

27 komentarzy:

  1. Mój poczatek nowego roku całkiem spokojny :) . Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobinie, fajnie się to razem komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie to jest urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również wszystko w biegu...
    najważniejsze że są jeszcze siły i chęci, prawda ;)
    A mani jak zawsze piekne - lakiery sophin skradły moje serducho ostanio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure :) Ja zaczęłam rok od przeziębienia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka wspaniała, a pomysł na zdobienie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie akcentowane wyglądają obłędnie. Musze się kiedyś odważyć i zrobić takie kolorowane stemple. Cudnie ... buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Very neat stamping and beautiful manicure! Also I have this stamping plate and I think it's full of interesting patterns :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory ma Twoja kolorowanka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka bardzo w moim guście ; wzór ciekawie wygląda pokolorowany w taki sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Åšliczne, schludne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niestety mam bardzo zabiegany początek roku, sesja się zbliża...
    Åšliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This looks so lovely and perfect. You made the best color combination!

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjne jak zawsze! Wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne wzory! Nie mogę się napatrzeć!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - do wygrania kolorowanki - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolorowanka, optymistyczne kolory, dobrze mi siÄ™ robi, kiedy patrzÄ™ na takie Å‚adne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądają z tym wzorem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.