stempelki,

Wonderful Tonight

środa, listopada 16, 2016 InesWorld 26 Komentarzy

 Witajcie :)
Dzisiaj w roli głównej Sophin Vinyl 162, jest to zjawiskowy ciemny fiolet z srebrnym shimmerem który po pomalowaniu jest prawie niewidoczny na paznokciach. Na nim chyba trochę przekornie przekornie odbiłam złotym lakierem Moyra 305 motyw z płytki JQ-L02. Motyw ozdobnych rombów odbiłam w różny sposób na 3 pazurkach. i przyznam, że całość wyszła bardzo delikatnie pomimo użycia tak kontrastowych lakierów :) Podoba się am takie połączenie ?

Hello :)
Today in main role Sophin Vinyl 162, it's  marvelous dark violet with silver shimmer, wich after painting is almost invisible on nails. On this, maybe a bit contrary, I stamped with golden Moyra 305 nail polish motive from JQ-L02 stamping plate. I stamped the motive of decorating diamnonds on diffrent ways on 3 nails and I have to admit, that the whole thing went out very delicate even with the use of this contrasting lacquers :) Do you enjoy this combination?

Jest późny wieczór
Ona zastanawia się, co na siebie włożyć
Nakłada makijaż
I rozczesuje swoje długie, blond włosy
A potem spyta się mnie
Czy wyglądam dobrze?
A ja odpowiem: tak
Wyglądasz wspaniale dzisiejszego wieczora.

Później idziemy na przyjęcie
I każdy się odwraca, żeby zobaczyć
Tą piękna damę , która przechadza się ze mną.
I wtedy spyta się mnie, czy dobrze się czuję?
A ja odpowiem: tak
Czuję się wspaniale, dzisiejszego wieczora.

Czuję się wspaniale,
Bo widzę miłość, rozświetlającą Twoje oczy.
I to co zdumiewa mnie najbardziej, to to, 
Że nie zdajesz sobie sprawy
Jak bardzo Cię kocham.

W końcu nadszedł czas, żeby wracać do domu
I mam lekki ból głowy,
Więc daję jej kluczyki do samochodu,
A ona pomoże mi położyć się do łóżka.
I wtedy powiem jej,
Podczas gaszenia światła
Powiem : Moja ukochana...
Byłaś wspaniała dziś wieczorem
Och, moja ukochana
Byłaś wspaniała dziś wieczorem

 Użyłam / I used
 Stamping plate JQ-L02/płytka JQ-L02 kupiona <TUTAJ>
Nail polish SOPHIN/ lakiery SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Nail polish  MOYRA/ lakiery MOYRA możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>

Buziaki 
Kisses
74ines

Podobne posty

26 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Całość świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie fioletu ze złotem super

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten Sophin, bardzo elegancki, idealny na zimę, i super wygląda w połączeniu ze złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie odbite, piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że fiolet + złoto to b. eleganckie połączenie. Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is an amazing manicure, very elegant! Beautiful combination of colours and perfect stamping :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu zdobienie jak zawsze cudne, świetne połączenie kolorów, bardzo eleganckie!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Very elegant combination and I like the idea of the stamping you made!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie, ale oprócz tego w kocu znalazłam mój ulubiony odcień złota! od dawna szukam pięknego chłodnego złota, bo moje z Avonu jest już na wykończeniu :( a wszystkie znane mi i ogólnodostępne firmy mają takie jarmarczne, pomarańczowe złoto, które mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne i eleganckie :) ten złoty lakier do stempli bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za elegancja! Bardzo podoba mi się całość jak i poszczególne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne <3 Uwielbiam połączenie fioletu i złota :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!
    I lubię tę piosenkę. Od razu po tekście rozpoznałam, przewijając zdjęcia, jeszcze zanim zaczęłam czytać Twój wpis, . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancko, złoto i fiolet - super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdobienie... Takie eleganckie i subtelne :) Bardzo fajnie wygląda zestawienie 3 różnych sposobów odbicia rombów. Niby takie proste, a efekt jest naprawdę bardzo wyjątkowy. Bardzo lubię również zestawienie tych kolorów, więc całość jak najbardziej mnie urzekła <3
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykonane mani:) Kolory super razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, eleganckie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ulubione połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie klasyczne - prawue biskupie barwy. I wygląda niezwykle elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękne paznokcie, pewnie mówi Ci to każda napotkana osoba. Długie, zdrowę, głębokoosadzone (nie wiem czy tak się mówi o paznokciach) - zazdroszczę! A wzorek przyciąga wzrok, świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.