farbki akrylowe,

I'll stand by you....

niedziela, sierpnia 21, 2016 InesWorld 28 Komentarzy


Hej kochani :)
Trudno to wytłumaczyć ale czasem trafiamy na lakier który całkowicie podbija nasze serca. Moje serce w ostatnim czasie podbił lakier Sophin Azure Glow - ma w sobie magię, subtelność i ponadczasowość. Jakiś czas temu pokazywałam Wam dwa zdobienia z jego użyciem <TUTAJ> ale dzisiaj chcę Wam pokazać jeszcze jedno zdobienie :) I mam nadzieje, że zrozumiecie moją fascynację tym lakierem :) Dwa pazurki pomalowałam Azure Glow następnie na trzech pazurkach pomalowanych odżywką odbiłam białym Kaleidoskope stempel kwiatowy z płytki Moyra Florality. Farbką akrylową namalowałam ramkę i pokolorowałam niektóre detale lakierem Azure Glow:) Dajcie znać w komentarzach co myślicie Azure Glow i o tym mani ;)
Hello Love :)
It's hard to explain but sometimes we stumble upon the nail polish that absolutley takes our hearts. My heart is lately conquered by Sophin Azure Glow - it has magic, subtlety and timelessness. Some time ago I showed you two decorations with use of it <HERE> but today I'd like to show you yet another decoration :) I hope you'll understand my fascination with this nail polish :) I painted two nails with Azure Glow, and than on three nail painted with conditioner I stamped with white Kaleidoskope flowery stamp from Mayora Florality stamping plate. With acrylic paint I painted the frame and I colored some details with Azure Gow :) Let me know what do you think about Azure Glow and this mani ;)
Oh, dlaczego jesteś taki smutny? Masz łzy w oczach 
Przestań i chodź do mnie Nie wstydź się płakać
Pozwól mi zobaczyć cię na wskroś
Bo też widziałam ciemną stronę
Kiedy mrok pada na Ciebie
Nie wiesz co zrobić Nic do czego się przyznasz
Nie sprawi, że będę Cię mniej kochać
Będę przy Tobie, Będę przy Tobie
Nie pozwolę nikomu cię skrzywdzić, Będę przy Tobie
Więc jeśli jesteś wściekły, wściekaj się
Nie trzymaj tego wszystkiego w sobie
Przestań i porozmawiaj ze mną
Hej, co masz do ukrycia? Ja również się złoszczę
Cóż, jestem w dużej mierze taka jak Ty
Kiedy stoisz na rozdrożu I nie wiesz, którą drogę wybrać, 
Pozwól mi pojawić się, Bo nawet jeśli się mylisz
Będę przy Tobie, Będę przy Tobie
Nie pozwolę nikomu cię skrzywdzić
Będę przy Tobie
Zabierz mnie do swoich najgorszych chwil
A nigdy Cię nie opuszczę, Będę przy Tobie
A kiedy…Kiedy mrok pada na Ciebie, Kochanie
Czujesz się zupełnie samotny
Nie będziesz sam
Będę przy Tobie, Będę przy Tobie
Nie pozwolę nikomu cię skrzywdzić...
Użyłam / I used :
Kisses
74ines

Podobne posty

28 komentarzy:

  1. Jest magia , jest Izuś i w lakierze i w Twoim zdobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem nim zachwycona :) Perfekcyjne paznokcie jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki, kolor jest naprawdę cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow. Przepiękne. Azure jest śliczny, ale mnie najbardziej powalaja te ozdobione. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała kompozycja! :) na swatchach ten lakier nie robił na mnie dużego wrażenia, ale w połączeniu z twoim zdobieniem prezentuje się przegenialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ten wzór wygląda przepięknie! nawet bardziej przyciąga moją uwagę niż niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie, takie delikatne, eleganckie :)
    PS. Uwielbiam tę piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze mani jakie widziałam - naprawdę! Jest piękne przez duże P <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam Azure Glow... ten stempelek jest przepiękny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdobienie stworzyłaś :) Coś wspaniałego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać Twoje zdobienia. Wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wcale Ci się nie dziwię zachwytu nad tym lakierem bo naprawdę jest piękny <3 a całe mani zachwyca delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne, delikatniutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, leciutkie, jak skrzydła ważki jest to zdobienie. Grzie jesteś, Inezko? Czyżby urlop?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, subtelnie, półprzezroczyście, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It's easy to understand why you like this nail polish, it's really beautiful! :-) I liked two manicures that you already made with this polish, but today's manicure is my favourite, very delicate and gorgeous! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.