farbki akrylowe,

Please come home for Christmas

czwartek, grudnia 11, 2014 InesWorld 46 Komentarzy


White Christmas..... chciałabym zanucić ;)
A u mnie za oknem pada.... nie wcale nie śnieg tylko deszcz :( Nie uważacie,że to zupełnie nie grudniowa pogoda :( a tak chciałabym popatrzeć na padający za oknem śnieg i zanucić .....
Zdobienie w moim ukochanym klimacie, czyli stempelki otoczone cieniutkimi ramkami zrobionymi oczywiście farbką akrylową. Pazurki z przezroczystościami pomalowane Golden Rose Rich Color nr.66 i dodatkowo pokryte Holo Topem z Colour Alike co daje efekt iskrzących śnieżynek :) Rozmarzyłam się :P
Åšnieżynki i motyw choinki odbite z cudownej pÅ‚ytki >BPS01<. Do tego Å›liczne bÅ‚Ä™kitne cyrkonie które sÄ… także do kupienia w sklepie BPS o dokÅ‚adnie >TUTAJ<

Dzwonki ogłoszą radosną nowinę
Och, co za pora na smutki
Moja kochana zniknęła, nie mam przyjaciół
Którzy złożyliby mi życzenia
Chóry będą śpiewały "Cichą noc"
I wszystkie te kolędy przy blasku świec
ProszÄ™, wróć do domu na Å›wiÄ™ta 
Wróć do domu na święta (proszę, wróć do domu)
Jeśli nie na święta, to na Sylwestrową Noc
Przyjaciele i krewni wysyłają pozdrowienia
Niezawodni jak zawsze
Jest Boże Narodzenie, skarbie
Czas, kiedy jest się z tymi, których się kocha
I powiedz mi, że koniec z tą włóczęgą
Boże Narodzenie i Nowy Rok
ZastanÄ… ciÄ™ w domu
Nie będzie już żalu, smutku czy cierpienia
Będę się cieszył, że znów są święta
No i jedna z moich ulubionych piosenek świątecznych :)
 UżyÅ‚am:
Korzystając z kodu PZG10 dostajecie 10% rabatu na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa !!
Buziaki
Ines

Podobne posty

46 komentarzy:

  1. urocze sÄ… ;) bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ines, cudowne, lekkie jak swiezy snieg zimowe zdobienie- baaardzo mi sie podoba :D
    Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi tchu zabrakło! To jest takie lekkie, piękne i zwiewne! Akurat na noc, żeby zasnąć ze spokojną głową, myśląc o śnieżnym, białym puchu.
    Åšniegowych snow! Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D gębulka mi się śmieje po Twoim komentarzu :D

      Usuń
  4. Prze-pię-kne! Śnieżynki są tak eteryczne, że aż widać jak wirują... niesamowite. Chyba najlepsze ,,śnieżynkowe" zdobienie jakie do tej pory widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią, że człowiek rośnie do 20 roku życia a tymczasem ja mając zdecydowanie więcej niż 20 ....po przeczytaniu Twoich słów mam przynajmniej 3 centymetry więcej :DD Dzięki :)

      Usuń
  5. cudeńka ! taką zimę to ja lubię :P na pazurkach a nie za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe paznokcie, też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne, delikatne zdobienie:) śnieżynki wyglądają cudnie:) mistrzostwo świata)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne delikatesy, taki francuski szyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!!! Takie delikatne, subtelne, po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Å›liczne!!!:)♥ WyglÄ…dajÄ… naprawdÄ™ piÄ™knie i delikatnie:)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na tak delikatny jak płatki śniegu,przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze, też sobie zamówiłam tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Taka śniegowa koronka!

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe pazurki! delikatne bardzo :) płytkę mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo płytka ma na prawdę przepiękne wzory :)

      Usuń
  15. Pięknie!!!!! bardzo subtelnie i kobieco!!! masz cudny kształt paznkoci i piękne dłonie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko nigdy nie miałam tak długich pazurków :) po bardzo kontrowersyjnej odżywce i zmianie kształtu na zaokrąglone zapomniałam co znaczy złamany paznokieć :D i jestem tym faktem zachwycona :)

      Usuń
    2. Zdradz mi prosze nazwę tej odzywki... domyslam sie o jaka chodzi ale chciałbym miec pewnosc... moim pazurkom przydaloby sie wsparcie

      Usuń
    3. Kasieńko Tobie zdradzę wszystko ;D Eveline 8w1 ale jeśli zaczniesz używać to rozsądnie !!! Ja robię 2 tygodnie kuracji codziennej/ i 6 tygodni "prawie przerwy" ale w tym czasie używam jej jako bazy pod zdobienia czyli co 4-5 dni. Jak żyję nie miałam takich paznokci :D Powodzenia :**

      Usuń
  16. Åšlicznie! WyglÄ…da jak koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też bardzo chciałabym śnieg... :(
    zdobienie przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite! takie eteryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I absolutely adore this mani, it's so so pretty and perfect for Xmas. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. jak subtelnie! delikatnie, kobieco! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bon Jovi and your perfect snowflake manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. cudeńka! bardzo delikatne i urocze zdobienie :) takie..anielskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne! Takie pięknie zimowe, u mnie też deszcz za oknem :-(!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, delikatnie i elegancko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny efekt, taki nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity mani, uroczy, cudny, wspaniały!!! :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, Amazing Nails Designs and nails Colors, I like this Nails trend, Thanks for share

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.