stempelki,

More than words

poniedziałek, września 25, 2017 InesWorld 18 Komentarzy

 Kochani :)
Jestem ciekawa jak mijają Wam te pierwsze jesienne dni ? W moim życiu jest trochę zamieszania dlatego ostatnio tak mało mnie na blogu :( ale myślę, że niedługo wszystko wróci do normy :)
Pazurki które możecie zobaczyć w dzisiejszym poście to zdecydowani jesienna kolorystyka a do tego  nuta geometrii i moje ulubione przezroczystości :)
Mówisz "kocham Cię", ale to nie są słowa, które chcę usłyszeć od Ciebie
Nie chodzi o to, że nie chcę żebyś je mówiła, ale gdybyś tylko wiedziała, 
jak łatwo mogłabyś mi okazać swoją miłość
Więcej niż słowa, znaczy dla mnie to wszystko, co mogłabyś zrobić by sprawić, bym uwierzył
Wtedy nie musiałabyś mówić, że mnie kochasz, bo ja bym już wiedział
Co byś zrobiła gdyby moje serce było podzielone?
Bardziej niż słowami możesz okazać mi swoje uczucie, że Twoja miłość do mnie jest prawdziwa
A co byś powiedziała gdybym odrzucił te słowa?
wtedy nie mogłabyś zacząć wszystkiego od początku mówiąc jedynie "kocham Cię"
więcej niż słowa...
Próbowałem porozmawiać z Tobą i sprawić byś zrozumiała, że wszystko,co teraz powinnaś zrobić to zamknąć oczy 
I po prostu wyciągnij do mnie swoją dłoń, dotknij mnie, obejmij mocno i nigdy nie pozwól mi odejść
Bo bardziej niż słów, zawsze bardziej pragnąłem, żebyś okazała mi co czujesz
Wtedy nie musiałabyś już mówić, że mnie kochasz bo ja już bym wiedział
Co byś zrobiła gdyby moje serce było podzielone?
Bardziej niż słowami możesz okazać mi swoje uczucie, że Twoja miłość do mnie jest prawdziwa
A co byś powiedziała gdybym odrzucił te słowa?
wtedy nie mogłabyś zacząć wszystkiego od początku mówiąc jedynie "kocham Cię"
więcej niż słowa...

Duet lakierów Sophin GelLac - bordowy 629 oraz khaki 658 jest idealny do jesiennych zdobień :)
Motywy z płytek JQ-L08 (z niej odbiłam na połowie paznokcia kratkę) oraz BP-L075 jeden motyw odbity czarnym i bordowym lakierem w różnych wariacjach na palcu serdecznym i kciuku :) Do tego wykończyłam kratkę na kciuku kropkami z Sophin 658. Motywy stempli odbiłam na 2 warstwach odżywki.
 UŻYŁAM / I USED
Podoba się Wam taka jesień na pazurkach ? ;)
Buziaki

74ines



Podobne posty

18 komentarzy:

  1. Piękne szaleństwo Ci wyszło. Lubię takie kombinowane zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne choć nieszablonowe połączenie ;) ostatnio polubiłam się z oliwkowym kolorem, choć i tak moim ulubionym połączeniem tej jesieni jest bordo i granat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spodziewałam się, że połączenie tych dwóch kolorów może tak fajnie wyglądać, a stemple wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie kolorystycznie. Podoba mi się szczególnie ta lekko zgniła zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalne połączenie kolorów; chyba bym się na takie nie odważyła , ale muszę Ci powiedzieć, że wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zieleń mi nie leży, ale muszę przyznać, że połączenie kolorów jest niebanalne. ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, super! :D Strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. At first glance it seemed to me like a strange combination of colours, then when I took a second look I realized that it all makes sense..! And I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! A powiem Ci, że to zdobienie jest świetne. Takie inne! Takie nieoczywiste! Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wpadłabym na taki mix kolorów - jest świetny! Bardzo mi się też podobają stemple :) Całość perfekcyjna w każdym calu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.