stempelki,

Make me wanna die

piątek, października 13, 2017 InesWorld 28 Komentarzy

 Kochani
Co może wystawić na blogu w piątek 13 kobieta kochająca rocka ;D Oczywiście zdobienie które można nazwać "Negative Rock Love" ♥ To mroczna fascynacja otoczona siecią uczuć ;D


W rolach głównych moje dwa ukochane lakiery Sophin BLACK do malowania i Konad BLACK do stemplowania. Cudowny motyw rockowej dziewczyny i mrocznego przystojniaka odbite z płytki Major Dijit 21 na lakierze Golden Rose z serii Rich Color idealnym jako baza pod zdobienia negative nails.
Weź mnie, jestem żywa
Nigdy nie byłam dziewczyną z grzesznym umysłem
Ale wszystko wygląda lepiej gdy zachodzi słońce
Miałam wszystko Okazję na wieczność I mogłam należeć do nocy
Twoje oczy, twoje oczy Widzę w twoich oczach, twoich oczach
Sprawiasz, że chcę umrzeć
Nigdy nie będę wystarczająco dobra
Sprawiasz, że chcę umrzeć
I wszystko co kochasz  spali się w świetle
I za każdym razem, gdy patrzę w głąb twoich oczu
Sprawiasz, że chcę umrzeć
Skosztuj mnie, wypij moją duszę
Pokaż mi te wszystkie rzeczy których nie powinnam znać
Gdy wschodzi niebieski księżyc
Chciałabym umrzeć dla ciebie moja miłości, moja miłości
Chciałabym skłamać dla ciebie moja miłości, moja miłości
I chciałabym ukraść dla ciebie moja miłości, moja miłości
I chciałabym umrzeć dla ciebie moja miłości, moja miłości
I za każdym razem, gdy patrzę w głąb twoich oczu
(Spalam się w świetle)

 Użyłam / I used
Lakiery GOLDEN ROSE RICH COLOR możecie znaleźć tutaj <TUTAJ> 
Lakier SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ> 
Płytka kupiona <TUTAJ>
Lakier do stempli KONAD możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>



Dajcie koniecznie znać jak podoba się Wam mój pomysł na PIĄTEK 13 ;D
Buziaki 
Kisses

74ines



Podobne posty

28 komentarzy:

  1. Fajne. Bardzo klimatyczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę :) a paznokcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Jakie Ty masz czasem pomysły na zdobienie paznokci to ja po prostu wymiękam! Super! Rock'owy klimat w 100%! Wow! Wow i jeszcze raz Wow! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz poruszył moje serducho ♥ dziękuję z wielkim uśmiechem :D

      Usuń
  4. Świetnie wpisują się w rockowy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. No pomysł genialny, a wykonanie jeszcze lepsze i to calkowicie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! uwielbiam rockowe klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Really perfect for Halloween holidays! Amazing stamping! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zawsze świetnie komponujesz pazurki ♥ Bardzo mi się podoba ten mroczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mrocznie, jest rockowo, jest nieszablonowo ... po prostu jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt taki trochę Halloweenowy. Uwielbiam takie steam-punkowe klimty

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe miejsce inspiarcji 😙 jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa... to stemple, bo już się bałam że godzinami można to malować :D

    Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietuzinkowe zdobienie, pełne wdzięku i uroku :)
    Zapraszam na mojego bloga o paznokciach https://mylovelylnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdobienie bardzo ładne, ale gdzie zniknęłaś na tak długo? :(
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ekstra! A co tu tak cicho ostatnio? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.