Swatch

Sophin Sand 301

piÄ…tek, maja 12, 2017 InesWorld 22 Komentarzy

Hej Kochani:)
Pamiętacie jeszcze o lakierach z efektem piasku? Ja lubię wracać do tej niespotykanej szorstkości na paznokciach ;) i dlatego chcę Wam dzisiaj pokazać niesamowitego piaskowego kameleona czyli SOPHIN SAND 301. Lakier w butelce to czerń która mieni się w odcieniach turkusu, fioletu i złota ale na paznokciach widać w nim przede wszystkim turkus.
Hello Love :)
Do you remember the nail polishes with sand effect? I like to come back to this unusual roughness on nails ;) and it is why I'd like to show you amazing sandy chameleon SOPHIN SAND 301. The lacquer in bottle that shines in shades of turquoise, violet and gold but on nail you can mostly see turquoise.
 OczywiÅ›cie nie pokryÅ‚am Sophin Sand 301 żadnym topem żeby nie stracić tej cudownej szorstkoÅ›ci na paznokciach.
Of course I haven't covered Sophin Sand 301 with any tops to not lose this lovely roughness on nails.
 Lakier SOPHIN SAND 301 możecie kupić w sklepie dokÅ‚adnie <TUTAJ>
Cena 20,00 zł.

You can buy SOPHIN SAND 301 <HERE>

Buziaki
Kisses

74ines




Podobne posty

22 komentarze:

  1. piękny! dawno nie nosiłam piasków, a tak je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudo, chcÄ™ taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, chociaż nie przepadam za tak ciemnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdÄ™ Å‚adnie wyglÄ…dajÄ… ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie prezentuje siÄ™ ten lakier na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ;) Ja nigdy nie miałam lakieru o takim wykończeniu :P W sumie sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love sand polishes and this one is beautiful! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam piaski! Ten wyglÄ…da b. ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a fine and extravagant texture. Love this nail polish and it looks fantastic on you!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne!!

    w wolnej chwili zapraszam do siebie;0

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jasne paznokcie ale ten też coś ma w sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękniś ;) dawno nie nosiłam piasków na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Your article is very useful for the needy. Thank you very much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie wyglądają ślicznie, ale nie lubię jakoś piaskowych lakierów. ;) Ten efekt przypomina mi, jak kiedyś nosiłam czarny pyłek holo wysypany na zwykły lakier.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  15. A high spirit to achieve the goal is very necessary. Without sacrifice and diligent effort then desire can never be achieved

    obat kusta paling bagus
    obat gondongan
    obat benjolan di leher

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.