Swatch

Golden Rose Ice Chic 113

wtorek, września 05, 2017 InesWorld 20 Komentarzy

 Kochani :)
Dzisiaj w roli głównej występuje lakier GOLDEN ROSE Ice Chic 113.
Ten lakier to nudziak przełamany nutką szarości i mający w sobie subtelny, prawie niewidoczny na paznokciach różowy shimmer. Pięknie będzie się komponował z jesiennymi swetrami i szalikami :)
 Lakier Ice Chic 113 osiąga pełne krycie po 2 warstwach. Maluje się nim bardzo przyjemnie i do tego całkiem schnie szybko :)
Czego chcieć więcej ?! ;) Jestem ciekawa co o nim myślicie ? Podoba się Wam taki nudziakowy szarak ?
Lakier możecie kupić w stoiskach stacjonarnych Golden Rose albo na ich stronie internetowej <TUTAJ>

Buziaki

74ines



Podobne posty

20 komentarzy:

  1. Ładny, ale ja już widzę oczami wyobraźni jakieś fajne czarne stemplowe koroneczki na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aż mnie ochota naszła na jakiś nudziakowy mani

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, jakoś nie używam takich odcieni nie wiem dlaczego ale jasne kolorki pozostawiają u mnie smugi. Próbowałam różnych lakierów i efekt ten sam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny kolor dla oczu, bardzo fajnie się go ogląda i komponuje z https://zoio.pl/obuwie dając niesamowity efekt. Lekki jednak uwielbiam ich kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie nudziakowe kolorki solo ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całą pewnością nie jest to kolor po który często bym sięgała, jednakże warto takie odcienie mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny nudziak, zauważyłam, że w ogóle lakiery GR poprawiły się, chociażby jeśli chodzi o czas schnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, bardzo lubię nudziaki w tej tonacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, jest cudowny. Idealny nudziak, ale zupełnie nie widać tego pięknego shimmeru, co mnie zawiodło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie takiego kolorku szukam! Jest idealny, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki golden rose. Często są dopełnieniem dla moich stylizacji. Kupuje je pod kolor sukienek np takiej jak te tutaj. Wówczas lakier często współgra i tworzy idealną całość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Very delicate shade, I like it! Lovely ring! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR ma jeszcze podobny odcień w serii Quick Dry. :) Piękny jest, lubię takie jasne nude.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, bardzo delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, szkoda tylko, że zdjęć nie urozmaiciłaś jakimś dłuższym komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.