stempelki,

You wanna make a memory

czwartek, marca 09, 2017 InesWorld 21 Komentarzy

Hej kochani :)
Dzisiaj kolejna porcja geometrii na paznokciach :) Bazą zdobienia jest klasyczny kremowy błękit Color Club "Take me to your chateau". Motyw z płytki Uber Chic 1-03 odbity granatowym lakierem do stempli Born Pretty Store. Dodatkowo białym i złotym lakierem zrobione symetrycznie kropki.
Dajcie znać w komentarzach czy podoba się Wam to zdobienie :)
Hello love :)
Today another portion of geometry on nails :) The base of decoration is cream blue of "Take me to your chateau" from Color Club. The motive from Uber Chic 1- 03 stamping plate stamped with navy blue stamping lacquer from Born Pretty Store. Addictionaly I made symertic dots of white and gold. Let me know in the comments if you like this decoration :)
Witaj znowu, to ty i ja
Jest tak jak było kiedyś
Sącząc wino, zabijając czas 
Próbując rozwiązać tajemnicę życia
Jak twoje życie? to trwało chwilę
Boże, jak to dobrze widzieć twój uśmiech
Widzę, że sięgasz po klucze
Szukając powodu, by nie wychodzić

Jeśli nie wiesz czy powinnaś zostać
Jeśli nie powiesz o czym myślisz
Kochanie po prostu oddychaj 
Nie ma innego miejsca, w którym powinniśmy być tej nocy

Czy chcesz, żeby to stało się wspomnieniem?

Wyciągnąłem starą fotografię
Popatrz, jakie mieliśmy włosy
To gorzko-słodkie słyszeć twój śmiech
Twój telefon dzwoni, ale ja nie chcę pytać
Jeśli odejdziesz teraz, zrozumiem
Jeśli zostaniesz, hey, mam plan
Czy chcesz żeby to stało się wspomnieniem?
Chcesz ukraść tą chwile?
Możesz zaśpiewać mi melodię
A ja mogę napisać kilka linijek
Czy chcesz żeby to stało się wspomnieniem?

Jeśli nie wiesz, czy powinnaś zostać
I jeśli nie powiesz o czym myślisz
Kochanie po prostu oddychaj
Nie ma innego miejsca w którym powinniśmy być tej nocy

Czy chcesz, żeby to się stało wspomnieniem ?


 Użyłam / I used:
 Stamping plate UC-1 03/płytka UC 1-03 kupiona <TUTAJ>
Nail polish Born Pretty/ lakiery Born Pretty możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Nail polish Colr Club/ lakiery Color Club możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>

Kisses
Buziaki

74ines


Podobne posty

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zdobienia potwierdzają tylko, że piękno tkwi w prostocie ;-) Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym kolorku. Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm stempelki są boskie, no i mój ukochany ... niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię niebieski, więc zdobienie super mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love this manicure! Kisses from Italy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Piękne paznokcie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kobiecy i elegancki manicure :) coraz bardziej mam ochotę kupić sobie takie stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć!!! Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, eleganckie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Take me to your chateau is super pretty and I love the stamping pattern, all the manicure is really beautiful and elegant! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką niebieskich odcieni na paznokciach ale zdarzają się wyjątki.. ten zdecydowanie do nich należy. Ładnie wyważony z pięknym nienachalnym zdobieniem :-) Cudowny mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne paznokcie!
    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pięknie! Te kropeczki "robią" cale zdobienie, dodając czegoś specjalnego do ostatecznego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.