Swatch

Sophin GelLac 659

piątek, marca 31, 2017 InesWorld 22 Komentarzy

 Kochani :)
Sophin kilkanaście dni temu wypuściło nową kolekcję lakierów z serii GelLac.
Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier z numerem 659  czyli piękny granatowy szaraczek. Kolor ten jest bardzo nieoczywisty sam w sobie i na prawdę trudno przejść obok niego obojętnie ;)

Seria GelLac to lakiery które utwardzają się pod wpływem naturalnego światła, bez konieczności używania lampy UV. Idealnie kryją już 2 cieniutkie warstwy lakieru. Lakier usuwamy bezacetonowym zmywaczem :)
Oczywiście jak wszystkie lakiery SOPHIN ta seria także nie zawiera szkodliwych substancji czyli BIG5FREE bez formaldehyd,toluen,kamfora, DBP, parabeny.

 Sposób użycia:
 Dokładnie oczyścić i odtłuścić płytkę paznokcia.
  • Nałożyć jedną warstwę Sophin Gellac 659
  • Po wyschnięciu pierwszej warstwy ( bez użycia lampy UV, wystarczy naturalne światło) nałożyć drugą warstwę Sophin Gellac UV  Base Color 659
  • Po wyschnięciu drugiej warstwy Sophin Gellac UV  Base Color, nałożyć jedną warstwę Sophin Gellac UV Top Coat.
  • Po całkowitym wyschnięciu Sophin Gellac UV Top Coat ( bez użycia lampy UV, wystarczy naturalne światło) ciesz się 7 dniowym manicure od Sophin.
Lakier GelLac 659 możecie kupić w sklepie internetowym <TUTAJ>

Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba ten kolor ;)
Buziaki

74ines



Podobne posty

22 komentarze:

  1. Śliczny kolor, choć ja takie kolory lubię najbardziej jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też :) termin wypuszczenia tej serii jest nietypowy bo kolorki faktycznie są mocno jesienne :)

      Usuń
  2. Cudowny, a jakie długie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz pazury!!!!!!!!!! 💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki trochę jeansowy. Dla mnie byłby idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ... już do mnie jedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blue shade. I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm a trwałość rzeczywiście jest lepsza? ;)
    Paznokcie wyglądają idealnie. Kolor bardzo mi się podoba. Jest niespotykany, ale idealny na co dzień. Poza tym paznokcie pięknie się błyszczą!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę szczerze... u mnie lakiery Sophin wytrzymują bez problemu 10 dni. Jeżeli ich nie miałaś to koniecznie powinnaś to zmienić :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor, pięknie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie, a wszelkie szarości uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like this color a lot, I think is looks elegant and classy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są tak fajne, że... niesamowicie kusisz mnie, by zakupić sobie ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this kind of colour and when it comes to nail polishes, also BIG5FREE is awesome thing! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię takie nieoczywiste kolorki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.