stempelki,

Walking With The Angels

niedziela, marca 19, 2017 InesWorld 24 Komentarzy

Kochani :)
Fiolet i czerń to jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych. W dzisiejszym mani bazą jest fioletowy AMETHYST El Corazon który uzupełniłam motywem z płytki Uber Chic 1-01. Delikatne paseczki odbiłam czarnym Konadem i na środkowym paznokciu część wzoru zamalowałam moim ulubionym czarnym lakierem Sophin. Podoba się Wam takie zdobienie ?
Love :)
Violet and black is one of my favourite color combination. In today's mani the base is violet AMETHYST El Corazon nail polish, that I completed with motive from Uber Chic 1-01 stamping plate. I stamped the delicate striped with black Konad and on middle finger I painted part of the decoration with black Sophin nail plish. Do you like this decoration?
Czasem siÄ™ zastanawiajÄ…
Dlaczego siÄ™ nie bojÄ™
Gromów
Ulewnych deszczów

I zastanawiajÄ… siÄ™
Tak, zastanawiajÄ… siÄ™
Tak
Czasem siÄ™ zastanawiajÄ…
Czy kiedykolwiek pęknę
Te ciężary
I wielkie cierpienia
I zastanawiajÄ… siÄ™
Tak, zastanawiajÄ… siÄ™
Ale nie zrobiÄ™ tego

Istnieje siła nie z tego świata
Znalazłam siłę, wyższą siłę
Kroczę z aniołami (kroczę z aniołami)

Rozmawiam też z aniołem
Kroczę z aniołami (kroczę z aniołami)

Przeprowadzają mnie przez ciemność
Podróżowałam
Ciemną śmiertelną drogą
Czasem samotna
Ale nigdy naprawdÄ™ sama

Nic dziwnego, byłam pod
Skrzydłami boskiej duszy
ZdradzÄ™ ci sekret
O którym się dowiedziałam
Chcę ci pokazać
Że są pomoc i wskazówki
Nie dziw siÄ™, nie zastanawiaj
Udowodnię, że to prawda

Istnieje siła nie z tego świata
Znalazłam siłę, wyższą siłę


 UżyÅ‚am / I used:
 Stamping plate UC-1 01/pÅ‚ytka UC 1-01 kupiona <TUTAJ>
Nail polish Konad/ lakiery Konad możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Nail polish El Corazon/ lakiery El Corazon możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
Nail polish SOPHIN/ lakiery SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>

Buziaki
Kisses

74ines


Podobne posty

24 komentarze:

  1. Åšwietne zdobienie! A zdjecia pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. TroszkÄ™ mroczne, ale majÄ… to coÅ› :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne są, początkowo myślałam że malowałaś linie a nie odbijałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Å‚adne! LubiÄ™ takie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Also I love this combination and the manicure is very interesting and eye-catching! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne! Cudny ten El Corazon! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne zdobienie, niezwykle mi siÄ™ podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Å‚adny manicure :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogólnie nie przepadam za fioletami, ale Amethyst mam i uwielbiam go, tak jak Twoje mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zestawienia a płytka ma świetne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet nie mój kolor ale zdobienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze proste i eleganckie. Ten fiolet jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne połączenie. Niezbyt często podobają mi sie wzory na paznokciach ale Twój mani powalił mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdobienie i kolejny efektowny lakier! <3 nie wiem jak ty to robisz, że z każdego wyciągniesz coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba to zdobienie :) ja za fioletem nie jestem ale w połączeniu z czernią jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło. Fiolet i czern to też jedno z moich ulubionych połączeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skrzy i błyszczy, a wciąż wygląda tak elegancko. Izuś, ty jesteś moim mistrzem kreatywności stempelkowej - tu zamalujesz, tu pół wzorku, a efekt zawsze zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi sie kształt i długość Twoich paznokietek :-) a wzorek świetny :-) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne połączenie, takie eleganckie i gustowne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.