Swatch

Golden Rose Holographic 02 ~ 03 ~ 04

wtorek, lipca 18, 2017 InesWorld 17 Komentarzy

Kochani :)
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać trio GOLDEN ROSE z serii HOLOGRAPHIC.
Kolory które możecie zobaczyć w tym poście są na to bardzo subtelne odcienie holograficznej tęczy, są one wielowymiarowe i w zależności od padającego świtała w niesamowity sposób zmieniają swoje odcienie.
Każdy z tych lakierów potrzebuje do pełnego krycia 3 cienkich warstw lakieru. Malowanie jest bardzo przyjemne, pędzelki wygodne a czas schnięcia krótki. Pojemność 10,5 ml. a cena 19,90 zł.

Love :)
In today's post I'd like to show you trio from GOLDEN ROSE'S series HOLOGRAPHIC.
The colors, that you can see in this post are very subtle shades of holographic rainbow, the are multidimensional and depending on the angle of sunlight they change in amazing way.
Each of those nail polishes needs 3 thin layers of lacquer to fully coer the nail. Painting is very enjoyable, the brushes are comfortable and the drying time is very short. Capacity is 10,5 ml. and it costs 19,90 zł.

HOLOGRAPHIC 03 - piÄ™kny jasny tÄ™czowy fiolet, ma w sobie zÅ‚ote i bÅ‚Ä™kitne tony
HOLOGRAPHIC 03 - beautiful bright violet that has gold and blue tones

 HOLOGRAPHIC 04 - bardzo dziewczÄ™cy i subtelny róż, w mocnym Å›wietle przyjmuje malinowe tony.
                 HOLOGRAPHIC 04 - very girly and subtle rose, in strong light it has rasberry tones

 HOLOGRAPHIC 02 - nudziak w wersji tÄ™czowego holo z subtelnym muÅ›niÄ™ciem zÅ‚ota
                          HOLOGRAPHIC 02 - nude in version of rainbow holo with subtle gold graze
 Lakiery możecie kupić TUTAJ albo w stoiskach stacjonarnych.
The nail polishes can be bought HERE or in stationary stores.

Masz już jakiś odcień w swojej kolekcji ? A może właśnie planujesz zakup ?!
Który odcieÅ„ podoba Ci siÄ™ najbardziej ? 
Daj znać w komentarzach ;)

Do you have any shade in your collection? Or maybe you're planing to buy?!
Which shade do you like best?
Let me know in comments ;)

Buziaki
Kisses

74ines

Podobne posty

17 komentarzy:

  1. wspaniale się mienią :) numer 02 piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam cztery buteleczki w domu udaly im sie te lakiery naprawde

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden odcień w kolekcji (ale żaden z tych). ;)
    Pięknie! Nie potrafię zdecydować, który lakier podoba mi się najbardziej.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej jestem zauroczona numerem 02. Ja w swojej kolekcji mam 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 04 jest piekny i sie na niego czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko zdecydować, który najbardziej się podoba :D jednak 02 jest najbliższy mojemu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z prezentowanych przez ciebie najbardziej podoba mi siÄ™ 04 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. PodobajÄ… mi siÄ™ wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 03 i 04 i jestem w nich zakochana ! Teraz czekam na dostawe w drogerii i upoluje 02 :-) Bardzo udana seria lakierow !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery tej firmy, ale tych kolorków jeszcze nie widziałam. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Definitely YES to all three of them! My favourite is Holographic 02, but I like all of them! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym malowała zwykłymi lakierami jeszcze, to ta cała seria holosiów od GR byłaby już moja ;-) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  13. I would love to buy all three of them... but they are not available over here *starts crying*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są niesamowite. U mnie niestety żadne lakiery GR nie utrzymują się długo na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.