Recenzje

eVo nails ~ lakiery do stempli

środa, lipca 26, 2017 InesWorld 15 Komentarzy

Kochani
W dzisiejszym poÅ›cie chcÄ™ Wam pokazać jak spisujÄ… siÄ™ lakiery do stempli firmy EVO Nails 
Testuję 4 kolory - czarny, zielony, fioletowy i srebrny. Lakiery są bezproblemowe w obsłudze i idealnie odbijają motywy z płytek. Konsystencja lakierów nie należy do bardzo gęstych ale jak możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej, tylko kolor fioletowy nie radzi sobie na ciemnym lakierze bazowym.



Czarny lakier do stempli jak widać na zdjęciach odbija bezproblemowo każdy szczegół.
A możecie go znaleźć <TUTAJ>

Zielony lakier do stempli radzi sobie doskonale zarówno na jasnej jak i na ciemnej bazie.
Możecie znaleźć go <TUTAJ>



Srebrny lakier cudownie odbija się zarówno na jasnej jak i na ciemnej bazie
Możecie znaleźć go  <TUTAJ>



Fioletowy lakier niestety nie radzi sobie absolutnie na ciemnej bazie ale nie ma problemu z odbijaniem na jasnej.
Możecie znaleźć go <TUTAJ>



Lakiery mają pojemność 15 ml. a wiec sporą
Cena za sztukę: 12,99 zł

Buziaki
74ines

Podobne posty

15 komentarzy:

  1. Å‚adnie stempluja, mam jeden zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden, następny w kolejce do recenzji ;) ciekawa jestem bardzo jak się będzie spisywał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Åšwietnie stemplujÄ… :) bardzo podoba mi siÄ™ uzyskany efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kupiÄ™ stemple to bede o nich pamietac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to ze stemplami jestem na bakier ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zielony fajnie wygląda. I to zarówno na białej jak i czarnej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  7. czarny by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że tak ładnie je widać na ciemnej bazie. Ciekawe czy fiolet jest tutaj odstępstwem od reguły, czy może jednak dwa pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem, jak ten jasny niebieski odbił się na czerni. Czas wreszcie zainwestować w jakieś porządne lakiery do stempli. :) Fiolet na bieli wygląda super!
    ~Weronika
    PS Na początku chyba miało być "motywy z płytek". Zjadłaś kawałek słowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak patrzę na te Twoje zdjęcia to chciałabym się nauczyć odbijać takie wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze podobają mi się takie paznokcie, ale ja nie miałabym do tego cierpliwości...
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stemplują, gdyby nie tytuł to myślałam, że to takie "zagraniczne" lakiery :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.