stempelki,

Love Exists

piątek, lutego 24, 2017 InesWorld 32 Komentarzy

Kochani :)
Każda z nas trafia czasem na lakier który od którego nie możemy oderwać oczu. Robiąc cokolwiek w domu
czy w pracy, myjąc dłonie albo wychodząc na spacer wpatrujemy się z zachwytem w oczach w swoje paznokcie *_* Nazwa DELICACY (DELIKATNOŚĆ) oddaje w 100% wygląd lakieru Sophin !! Ja nie mogę oderwać oczu od DELIKATNOŚCI
bo jest to po prostu lakier doskonały :) Ozdobiłam go minimalnie bo sam w sobie jest najdoskonalszą ozdobą paznokci :) Mam nadzieję, że zachwyci Was tak jak mnie :)
Dzisiejszym  motywem posta jest piosenka która absolutnie opętała moje serce i duszę.
Marzenia się spełniają... nawet te w które z upływem lat zaczynamy wątpić. W czerwcu z moimi kochanymi dziewczynami zobaczę.... moje marzenie Amy Lee i Evanescence :) Przyznaję, że gdy dowiedziałam się o koncercie po policzkach popłynęły mi łezki - jestem przeszczęśliwa i nie mogę się doczekać !!
~~~~~~
Love :)
Every one of us sometimes stumbles upon a nail polish, that we can't take our eyes away from. Making anythig in the house or work, washing you hands or going for a walk we stare with awe in our eyes on our nails *_* The name DELICACY gives away 100% the look of Sophin nail polish!! I can't take my eyes away from DELICACY becouse it's just perfect lacquer :) I decorated it only minimaly becouse nailpolish itself is perfect decoration for nails :) I hope you'll be awed just as much as me :)
Today's post main motive is a song, that possesed my heart and my soul. Dreams come true... even the ones we start to doubt with passing years. In June, with my lovely girls, I'm going to see ... my dream Amy Lee & Evanescence :) I have to admit, that when I found out I started crying - I'm so happy and just can't wait!!

Może zrodzić się gdziekolwiek
W ostatnim miejscu, w którym mógłbyś się spodziewać
W sposób, o którym nigdy nie śniłeś
Może wyrosnąć z niczego
Zakwitnąć w sekundę
Wystarczy pojedyncze spojrzenie
By dostać się do twojego wnętrza

Zakłóca każdą myśl i każde uderzenie twego serca
Miłość sprawia, że krzyczysz lub pozostawia cię bez słów
Miłość ma tysiąc łodyg, lecz tylko jeden kwiat

Może rosnąć w samotności, po czym obróci się w pył
Może zniszczyć twój świat, bądź przywiązać na zawsze
Może rosnąć w ciemności, stwarzając swe własne światło
Zamienić klątwę w pocałunek, zmienić znaczenie twych słów

Miłość nie ma sensu, miłość nie ma imienia
Miłość topi cię we łzach, a później rozpala w tym sercu żar
Miłość nie ma strachu, miłość nie ma powodu

Tak nieskończenie spiesząc się, stoję na krawędzi
Chwyć mą dłoń, wymaż na zawsze przeszłość
Moja miłość to ty, moją miłością jesteś ty

Miłość nie ma sensu, miłość nie ma imienia
Miłość nigdy się nie myli i nigdy nie potrzebuje powodu
Tonę w swych łzach, lecz me serce płonie

Może sprawić, że poczujesz się lepiej, powoli cię zmieni
I da wszystko czego pragniesz, nie chcąc nic w zamian
W mgnieniu oka, odrobiną uśmiechu
W sposobie pożegnania i za każdym razem jak mnie znajdujesz

Miłość nie ma sensu, miłość nie ma imienia
Miłość topi cię we łzach, a później rozpala w tym sercu żar
Miłość nie ma strachu, miłość nie ma powodu

Miłość nie ma sensu, miłość nie ma imienia
Miłość topi cię we łzach, a później rozpala w tym sercu żar
Miłość nie ma strachu, miłość nie ma powodu
Moja miłość to ty, moją miłością jesteś ty
Moja miłość to ty, moją miłością jesteś ty...

 Użyłam / I used:

 Buziaki
Kisses

74ines



Podobne posty

32 komentarze:

  1. Cudny lakier! Ekstra pomysł na palec serdeczny, chętnie sama go wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I to zdobienie na serdecznym paznokciu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie cudowne ;-) zazdroszczę i gratuluję spełnienia marzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy jest ten lakier a z piorkami wygląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest miałam go już na paznokciach ale nie doczekał się recenzji ... póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczności, takie delikatne, piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że do Ciebie trafiłam! Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny piórkowy manicure - delikatny elegancki, przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier boski, pazurki perfekcyjne ipiękne ♥ jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier piękny, ale sposób, w jaki go ozdobiłaś - mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo! a Evanescence trochę zazdroszczę ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten lakier. Paznokieć ze zdobieniem rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie na serdecznym jest magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful nail, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! Bardzo w "Twoim" stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne <3 Ten kolorek jest prześliczny, taki subtelny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!

    Zapraszam również do mnie ;)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Izunia, jak pięknie i delikatnie! Masz rację, ten lakier jest tak obłędny, że te subtelne piórka komponują się z nim idealnie :) Jestem zauroczona :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie delikatne akcenty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier jest faktycznie bajeczny. Idealnie dobrałaś do niego ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! Rewelacyjny odcień lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor <3
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda super! Bardzo kobiecy i subtelny!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie, wzroku nie można od niego oderwać :)


    OdpowiedzUsuń
  25. So girly and elegant, very very pretty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny manicure. Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.