Życie

Rozdanie u 74ines - czyli ......

poniedziałek, czerwca 01, 2015 InesWorld 64 Komentarzy

.....moje próby uszczęśliwiania i zmuszania do uśmiechu ;D
Kochani
Na pewno wiecie, że dziś jest DZIEŃ DZIECKA :)
Myślicie, że to dobry powód żeby zrobić jednej z Was przyjemny prezent ? ;) 
Ja niezmiennie uważam, że każdy powód jest dobry żeby wywołać u kogoś uśmiech szczęścia :) 
A więc dokładnie od dzisiaj rusza małe rozdanie na moim blogu :) Będzie trwać od 01.06.2015 do 21.06.2015.
Czyli niecałe 3 tygodnie :)
Prezentem są 4 lakiery China Glaze, 2 lakiery Kiko, magnes Kiko do używania z lakierem magnetycznym oraz Top Coat Color Club. Wszystko oczywiście nowe i nie używane !! 
Zwycięzca będzie jeden i zgarnie wszystko -  mam nadzieję, że te małe buteleczki staną na wysokości zadania i wywołają uśmiech na buzi jednej z Was :D
 Bardziej szczegółowo :)
 
 
 
 
 


 BANER DO UDOSTĘPNIENIA


Co zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu? 

Obowiązkowo:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga. (1 los) 
2. Polubić mój fanpage na Facebooku KLIK (2 losy)
3. Zgłosić się w komentarzu pod postem konkursowym wg wzoru poniżej(podać adres e-mail). 
Nieobowiązkowo (możesz ale nie musisz): 
1. Zamieścić podlinkowany baner na swoim blogu (2 losy)
2. Udostępnić publicznie podlinkowany baner (dowolne portale społecznościowe) (2 losy)
3. Zaobserwować mnie na Instragramie KLIK (2 losy)

Wzór zgłoszenia do skopiowania i wypełnienia:
1. Obserwuję blog jako : (nick)
2. Lubię na FB
jako: ( imię i dwie pierwsze litery nazwiska)
3. Mój adres e-mail:
4. Obserwuję na Instagram jako : TAK/NIE
5. Link do udostępnienia na blogu :
6. Link do udostępnienia na portalu :

  Regulamin 
 1.Rozdanie trwa od dnia 01.06.2015 do dnia 21.06.2015 do godziny 23:59. 
    Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę!
 2. Organizatorką i sponsorem zabawy jestem ja - Ines ;D
 3. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza pod postem konkursowym 
 4. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkie wymagane warunki.
 5. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.

 6. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat o zgodę na udział w zabawie  poproś rodziców lub opiekunów.
 7. Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę 1 zwycięzcę.
 8.  Wyniki ogłoszone zostaną w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
 9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową, a wyniki zamieszczę na blogu.
10. Zwycięzca jest zobowiązany do kontaktu e-mailowego pod adresem iiw@poczta.fm w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników. 
11.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
12. Zamieszczając komentarz zawierający zgłoszenie do rozdania uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883)

13. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką nagrody. 


Buziaki

Ines

Podobne posty

64 komentarze:

  1. 1. Obserwuję blog jako : Owidia
    2. Lubię na FB jako: Karina Sta (ale także jako W lakierowej krainie Owidii)
    3. Mój adres e-mail: carinne666@o2.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://owidia-kosmetyki.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/Owidia/photos/a.1648283192060064.1073741828.1458545734367145/1653618234859893/?type=1&theater

    Super nagroda <3 u mnie też szykuje się rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc...Karinka :) dzięki rozdaniom można się czegoś dowiedzieć :D i kogoś uszczęśliwić :D Miłego wieczoru

      Usuń
    2. A no tak wyszło ;) wymyśliłam sobie inne 'blogowe' imię, bo jak zaczynałam to byłam jeszcze w gimnazjum i bałam się, że koleżanki mogą się ze mnie śmiać albo coś, teraz z perspektywy czasu wydaje mi się to bardzo głupie ;) Ale Owidia do mnie tak jakoś przylgnęła, bo kocham oryginalne imiona :)

      Usuń
  2. 1. Obserwuję blog jako : Magda
    2. Lubię na FB jako: Magdalena Opt
    3. Mój adres e-mail: optacy.m@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK jako optacja
    5. Link do udostępnienia na blogu : NIE
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://mobile.twitter.com/MagdalenaOptacy/status/605448341665812480

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog jako : Magda
    2. Lubię na FB jako: Magdalena Opt
    3. Mój adres e-mail: optacy.m@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK jako optacja
    5. Link do udostępnienia na blogu : NIE
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://mobile.twitter.com/MagdalenaOptacy/status/605448341665812480

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję blog jako : Agnieszka Winciorek
    2. Lubię na FB jako: Agnieszka Wi
    3. Mój adres e-mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : liveagi.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/agnieszka.winciorek.9/posts/1600043316879407

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog jako : Milena M
    2. Lubię na FB jako: Milena Mn
    3. Mój adres e-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję blog jako : wiolka94
    2. Lubię na FB jako: Wioleta Le.
    3. Mój adres e-mail: wioleta-lenckowska@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://www.wiolka94.blogspot.com/

    Uwielbiam China Glaze, a Kiko Cupcake mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję blog jako : rudy włos
    2. Lubię na FB jako: Kasia S
    3. Mój adres e-mail: kasdwaraz@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK rudy_wlos
    5. Link do udostępnienia na blogu :http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    6. Link do udostępnienia na portalu :-

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję blog jako : Eliza Ok-W
    2. Lubię na FB jako: Eliza Ok....- W...
    3. Mój adres e-mail: eliza.okulowicz@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK (okeliza)
    5. Link do udostępnienia na blogu : memyselfandmynails.blogspot.com (z prawej strony)
    6. Link do udostępnienia na portalu : -

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję blog jako : Joanne
    2. Lubię na FB jako: Joanna Za
    3. Mój adres e-mail: nails.adventure@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : nails_adventure
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://nails-adventure.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://twitter.com/Joanne_zz/status/605512777084596225

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję blog jako : little.monster.
    2. Lubię na FB jako: Justyna Kl
    3. Mój adres e-mail:im.little.monster.90@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK pricebeauty90
    5. Link do udostępnienia na blogu :-
    6. Link do udostępnienia na portalu :-

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję blog jako : Karolina Siekielska
    2. Lubię na FB jako: Karolina Si
    3. Mój adres e-mail: k.siekielska@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : -
    6. Link do udostępnienia na portalu : -

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję blog jako : eszet
    2. Lubię na FB jako: Rozmowy O Niczym
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję blog jako : eszet
    2. Lubię na FB jako: Rozmowy O Niczym
    3. Mój adres e-mail: rozmowyoniczym@gmail.com
    hihihi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję blog jako : Edyta H.
    2. Lubię na FB jako: Edyta He
    3. Mój adres e-mail: edytka249@poczta.onet.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK tarxjant
    5. Link do udostępnienia na blogu : allthesnuff.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://plus.google.com/u/0/107804367740026261042/posts/7rrJf4bnXj5

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję blog jako : GabissXv
    2. Lubię na FB jako: Gabriela Ki
    3. Mój adres e-mail: gabi18XD76@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : gabrychaha
    5. Link do udostępnienia na blogu : gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję blog jako : odcienie nude
    2. Lubię na FB jako: Odcienie Nude Blog
    3. Mój adres e-mail: odcienienude@gmail.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : odcienienude
    5. Link do udostępnienia na blogu : -
    6. Link do udostępnienia na portalu : -

    Kolory nie moje, tj. tylko jeden mój, ale wiem, że z niebieskiego ucieszy się siostra, a z brokatowej czerwieni mama:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję blog jako: Polish Belieber
    2. Lubię na FB jako: Anita Lal
    3. Mój adres e-mail: anitka.lal@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako: TAK neverbenance
    5. Link do udostępnienia na blogu: -
    6. Link do udostępnienia na portalu: -

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję blog jako: JoanneD
    2. Lubię na FB jako: Joanne's Nail Polishes
    3. Mój adres e-mail: joanna.p0496@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako: TAK - joanna27d
    5. Link do udostępnienia na blogu: http://joannes-polishes.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu: -

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję blog jako : Benia besia
    2. Lubię na FB jako: Bernadetta Bo
    3. Mój adres e-mail:bernadetaaa@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :-
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1673925079495031?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję blog jako : Weronika eS
    2. Lubię na FB jako: Kalina S
    3. Mój adres e-mail: coookies16@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : Tak sherli666
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : tak (o ile taki portal się zalicza ;)) https://pl.pinterest.com/pin/416794140492617828/

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję blog jako : Renata Grocholska
    2. Lubię na FB jako: Renata Grocholska
    3. Mój adres e-mail:Marylek19@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :-
    6. Link do udostępnienia na portalu : tak ( o ile taki portal się zalicza ;))
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/759835750800610?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję blog jako : MissPaulyn.
    2. Lubię na FB jako: Paulyn Paulyn
    3. Mój adres e-mail: misspaulyn@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie mam bloga.
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję blog jako: Lyanna
    2. Lubię na FB jako: Maria No.
    3. Mój adres e-mail: ryska91@o2.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako: NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu: http://lynnspassions.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję blog jako : Aggi eN
    2. Lubię na FB jako: Aggi Sa....
    3. Mój adres e-mail: aggien88@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK/NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/aggien1988/posts/1560015144247324?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję blog jako : Zakręcona ZuZula
    2. Lubię na FB jako: Zuza Kr..
    3. Mój adres e-mail: zuzak3@o2.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : nie
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://zakrecona-zuzula.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękności te Chinki :D:D

    1. Obserwuję bloga jako: Halina Pietrek
    2. Lubię na FB jako: Halina Pietrek
    3. Mój adres e-mail: halina2pietrek@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagrama jako: nie
    5. Link do udostępnienia na blogu: http://mypassionails.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu: --

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję blog jako : nr147
    2. Lubię na FB jako: Natalia Rzepka
    3. Mój adres e-mail: nr104@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : NIE
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/dC7Ctmxdm16

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję blog jako: Justine145
    2. Lubię na FB jako: Justine145
    3. Mój adres e-mail: justyna.m145@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako: NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu: http://justine145.blogspot.com/ (pasek boczny z lewej)
    6. Link do udostępnienia na portalu: -

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję blog jako : Kinga eMem
    2. Lubię na FB jako: Kinga Ma
    3. Mój adres e-mail: kindziorrrrr@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK kinkaa17
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję blog jako : Margie
    2. Lubię na FB jako: Ney Leenka
    3. Mój adres e-mail: Neyleenka@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1408013046194118&id=100009563085580

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję blog jako : Pani Lecter
    2. Lubię na FB jako: Agata Na.
    3. Mój adres e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : nie
    5. Link do udostępnienia na blogu : skazani-na-ksiazki.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu :

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję blog jako : Kara
    2. Lubię na FB jako: Karolina Polak
    3. Mój adres e-mail: caroline33@interia.eu
    4. Obserwuję na Instagram jako : nie
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://plus.google.com/113488069565012175747/posts/P8ikUv9AKGs

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję blog jako : gembula
    2. Lubię na FB jako: Ula Gembała
    3. Mój adres e-mail: gembula78@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : gembulove.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję blog jako : Naughty Girl
    2. Lubię na FB jako: Naughty Girl
    3. Mój adres e-mail: naughtygirl0106@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK/ giovannajoanna
    5. Link do udostępnienia na blogu :http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję blog jako :Zdzisława Imianowska
    2. Lubię na FB jako: Zdzisława Im
    3. Mój adres e-mail:rybkazg2@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako :NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/848966215189560?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję blog jako : Anna Zierold
    2. Lubię na FB jako: Anna Zi
    3. Mój adres e-mail:azierold@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/azierold1/posts/907351992637225?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję blog jako : Ula Pięta
    2. Lubię na FB jako: Ula Pięta
    3. Mój adres e-mail:ulcia87@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK ulcia87
    5. Link do udostępnienia na blogu :
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/ula.pieta/posts/892085714191156?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję blog jako: Renata Grocholska
    2. Lubię na FB jako: Renata Grocholska
    3. Mój adres e-mail:Marylek19@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :
    6. Link do udostępnienia na portalu :https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/764602193657299?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję blog jako : Lara Cox
    2. Lubię na FB jako: Ala Mias
    3. Mój adres e-mail: shju@onet.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : NIE
    6. Link do udostępnienia na portalu : NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję blog jako: Serenitka B
    2. Lubię na FB jako: Monika Bo
    3. Mój adres e-mail: akasha162@interia.eu
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK serenitka
    5. Link do udostępnienia na blogu : baner http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/984449388261799

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję blog jako : Royal Red
    2. Lubię na FB jako: Paulina Ci..
    3. Mój adres e-mail: paulinee1114@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK vipove
    5. Link do udostępnienia na blogu : -
    6. Link do udostępnienia na portalu :-

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję blog jako : Kama Salvatore
    2. Lubię na FB jako: Natalia Kę
    3. Mój adres e-mail: amorek333559@onet.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : polish_belieber_1994
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://plus.google.com/103557810295323158277/posts

    OdpowiedzUsuń
  43. 1 Obserwuję blog jako Magdalena Kusio 2 Lubię na FB jako Magda Kusio 3 email magdalenakusio@gmail.com 6 Link do udostępnienia na FB https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/921063531289835

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję blog jako : Basia Danielska
    2. Lubię na FB jako: Basia Żurek-Danielska
    3. Mój adres e-mail: duszyczka2000@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu :-
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1605495276394375?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję blog jako : alizall z.
    2. Lubię na FB jako: Iza Za.
    3. Mój adres e-mail: alizalz293@interia.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : izazal93
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://alizal.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : brak

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Ewelina e
    Lubie na Fb: nie mam
    e-mail: mojakosmetyczka123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Może mi szczęście dopisze !
    Obserwuję jako: Najarana_Marzeniami x3
    Lubię na FB jako: Estera Mi
    e-mail: estera.miod@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już banner: http://ksiezniczka-i-lobuz-z-korona.blogspot.com/p/blog-page_20.html ( jest w zakładce strony)

      Usuń
  48. 1. Obserwuję blog jako : Sabina eM
    2. Lubię na FB jako: Sabina Matusik
    3. Mój adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK sabinka.emm
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://sabinka-inspiracje.blogspot.com
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1594621540813933

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję blog jako : Grzanka :)
    2. Lubię na FB jako: Żaneta Że
    3. Mój adres e-mail: maladzancia@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK mazycielka
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://postcrossing-by-zania.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/zaneta.rzezutka?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję blog jako : ven-a niebieska
    2. Lubię na FB jako: Martyna Sz
    3. Mój adres e-mail: nigra.venefica(at)gmil.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję blog jako : Candymona Blogspot
    2. Lubię na FB jako: Moniska Nowa
    3. Mój adres e-mail: candymona@wp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE
    5. Link do udostępnienia na blogu : http://candymona.blogspot.com/p/banery-konkursowe.html
    6. Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/moniska.nowa/posts/385629764973786

    Udało mi się tu trafić na samą końcówkę :>

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję blog jako : dorota wysocka
    Lubię na FB jako: Dorota Wy
    Mój adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję blog jako : tyśka bloguje
    2. Lubię na FB jako: Patrycja Ma.
    3. Mój adres e-mail: wlosy.of.tyska.blogspot@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK jako tyska_blog
    5. Link do udostępnienia na blogu: www.wlosy-of-tyska.blogspot.com (na pasku bocznym, banner)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako : Justynaaa
    Lubię na fb jako : kuchenne fascynacje
    E mail : kuchennefascynacje@o2.pl
    Obserwuje instagram / nie
    Link do udostępnienia na portalu : https://www.facebook.com/kuchenne.fascynacje

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję blog jako : Truskawkowy Świat
    2. Lubię na FB jako: Dorota Wa
    3. Mój adres e-mail:panterka241@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : nie
    5. Link do udostępnienia na blogu :http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu :nie

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję blog jako : specialle nails
    2. Lubię na FB jako: Katarzyna W.
    3. Mój adres e-mail: katarzynawojdyla@onet.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : NIE bo nie mam konta
    5. Link do udostępnienia na blogu :http://rainbowonmynails.blogspot.com/
    6. Link do udostępnienia na portalu :nie

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję blog jako : Alicja Gruca
    2. Lubię na FB jako: Alicja Gr
    3. Mój adres e-mail: glitterflo@op.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK glitterlungs
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję blog jako : dobiezka
    2. Lubię na FB jako: Marta Dob...
    3. Mój adres e-mail: dobiezka@o2.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : -
    5. Link do udostępnienia na blogu : -
    6. Link do udostępnienia na portalu :-

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję blog jako : ann bee
    2. Lubię na FB jako: Anna Sz
    3. Mój adres e-mail: anka09@vp.pl
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK annaszmid
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję blog jako : anioleek89
    2. Lubię na FB jako: Marta Pa.
    3. Mój adres e-mail: anioleek89@gmail.com
    4. Obserwuję na Instagram jako : TAK martusiaa89
    5. Link do udostępnienia na blogu : nie
    6. Link do udostępnienia na portalu : nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.