stempelki,

More than words...

piątek, października 14, 2016 InesWorld 20 Komentarzy

 Kochani :)
Dzisiaj w roli głównej wyjątkowy szaraczek Sophin Vinyl 184 - to jasno szary lakier z zatopionymi ciemniejszymi drobinkami. Na pazurkach efekt jest bardzo subtelny i nienachalny - po prostu cudeńko ;) Dodatkiem do tego lakieru jest oczywiście moja ukochana czerń. Motyw pochodzi z płytki XY-P03. Przyznaję, że takie połączenie jest jak dla mnie idealne na chłodne jesienne dni. A Wy co o nim myślicie ?


Love ;)
Today in main role extraodrinary gray Sophin Vinyl 184 - it's bright gray with embeded darker participles. On nails the effect is subtle and not brazen - absolute wonder :) For addiction of this nail polish I choose of course black. The motive comes from XY-PO3 stamping plate. I have to admit, that this combination for me is perfect on cold, autumn days. And what do you think?

Mówisz "kocham CiÄ™", 
ale to nie są słowa, które chcę usłyszeć od Ciebie
Nie chodzi o to, że nie chcÄ™ 
żebyÅ› je mówiÅ‚a, 
ale gdybyś tylko wiedziała,
jak Å‚atwo
mogłabyś mi okazać swoją miłość
Więcej niż słowa, znaczy dla mnie to wszystko, co mogłabyś zrobić
by sprawić, bym uwierzył
Wtedy nie musiałabyś mówić,
że mnie kochasz,
bo ja bym już wiedział
Co byś zrobiła gdyby moje serce było podzielone?
Bardziej niż słowami możesz okazać mi swoje uczucie,
że Twoja miłość do mnie jest prawdziwa
A co byś powiedziała gdybym odzucił te słowa?
wtedy nie mogłabyś zacząć wszystkiego od początku
mówiąc jedynie "kocham Cię"
więcej niż słowa...
Próbowałem porozmawiać z Tobą i sprawić byś zrozumiała
wszystko,co teraz powinnaÅ› zrobić to zamknąć oczy 
I po prostu wyciÄ…gnij do mnie swojÄ… dÅ‚oÅ„, dotknij mnie, 
obejmij mocno i nigdy nie pozwól mi odejść
Bo bardziej niż słów, zawsze bardziej pragnąłem,
żebyś okazała mi co czujesz
Wtedy nie musiałabyś już mówić, że mnie kochasz
bo ja już bym wiedział
Co byś zrobiła gdyby moje serce było podzielone?
Bardziej niż słowami możesz okazać mi swoje uczucie,
że Twoja miłość do mnie jest prawdziwa
A co byś powiedziała gdybym odzucił te słowa?
wtedy nie mogÅ‚abyÅ› zacząć wszystkiego od poczÄ…tku mówiÄ…c jedynie "kocham CiÄ™"





 UżyÅ‚am / I used:
 Stamping plate XY-P03/pÅ‚ytka XY-P03 kupiona <TUTAJ>
Nail polish SOPHIN / lakiery SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ> i <TUTAJ>
Stemple zrobione czarnym lakierem Konad ( niestety zgapiłam się i nie ma go na zdjęciu ;()
The black stamps was made with black Konad (unfortunately I forgot to add this on photo ;()
 Buziaki
Kisses
74ines

Podobne posty

20 komentarzy:

  1. Åšwietnie! Ten szaraczek uroczy plus te wzorki :) Wow! Uwielbiam tÄ™ piosenkÄ™ :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Åšwietne zdobienie, niby nic, a jest tak uroczo!
    Co się stało z tym Extreme, tak ich lubiłam, dawali czadu i gdzie teraz są?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie :)Mają klimat!
    Oj, jak mi się Nuno Bettencourt - tak się nazywa? - podobał jako nastolatce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie :)Mają klimat!
    Oj, jak mi się Nuno Bettencourt - tak się nazywa? - podobał jako nastolatce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Åšliczny szaraczek, kwiatki idealnie do niego pasujÄ… :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sophin Vinyl 184 looks beautiful, I love the combination of colours and the pattern, amazing manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ukochany szarak :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdobienie ;) delikatne, eteryczne i eleganckie ;) poza tym posiadam tę szarość i uwielbiam, jest to mój szczęśliwy lakier, bo towarzyszył mi na maturze z polskiego i matematyki, a obydwa przedmioty zdałam na dobrą ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten szarak! Cały mani wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor lakieru a wzorek bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wzór :) no i szarość zawsze na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szarości mówimy tak - nawet w lato ;-) Bardzo ładny wzór stempla :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.