stempelki,

Give me a sign, I wanna believe

piątek, października 21, 2016 InesWorld 22 Komentarzy

Witajcie :)
Moja córka Natalka uwielbia Halloween, dlatego dzisiejsze mani zrobione na jej pazurkach. To kolejne mroczne zdobienie:) Klasyczne połączenie kolorów - czerwona Mamba Color Club i czarny Konad użyty do odbicia wzorów z płytki BP-57. Na dwóch pazurkach negative z wykorzystaniem Get a Clue Color Club. Happy Halloween ;)
Hello :)
My doughter Natlia loves Halloween, that's why today's mani is done one her nails, it's another dark decorations ;) Classical combination of colours - red Mamba Color Club and black Konad used to stamping patterns from BP-57 stamping plate. Two nails are negative with use of Get a Clue Color Club. Happy Halloween ;)

Ona maluje paznokcie z wielką precyzją
On zaczyna zauważać puste butelki po dżinie
I trwa to chwilę, zanim oszacuje grzechy, za które jej płacą
Samotny mówca w trakcie rozmowy
Jej słowa po raz kolejny przepływają przez jego uszy

Nie ma nic złego w zasmakowaniu namiastki tego, za co zapłaciłeś
Powiedz, o co ci chodzi, przyznaj mi rację
I pozwól słońcu na mnie paść
Daj mi znak, chcę wierzyć

Whoa, Mona Lisa
Z pewnością rozkręcisz to miasto
Whoa, Mona Lisa
Zapłaciłbym, by zobaczyć jak się krzywisz

On czuje coś, nazwijmy to desperacją
Kolejny dolar, kolejny dzień
I gdyby miała odpowiednie słowa 
Powiedziałaby mu, ale nie ma już nic, co mogłaby mu sprzedać 

Powiedz, o co ci chodzi, przyznaj mi rację
I pozwól słońcu na mnie paść
Daj mi znak, chcę wierzyć
Whoa, Mona Lisa
Z pewnością rozkręcisz to miasto


 Użyłam / I used :
 Stamping plate BP-57/płytka BP-57 kupiona <TUTAJ>
Nail polish Color Club/ lakiery Color Club możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>
 Korzystając z mojego kodu PZG10 dostajecie 10% rabatu na zakupy, a przesyłka jest zawsze darmowa !!
Using my code PZG10 you'll get 10 % discount, and sending is always free!!!
Buziaki 
Kisses
74ines

Podobne posty

22 komentarze:

  1. Lubię tę piosenkę :) Fajne pazurki, fajnie gdyby moja mama mi takie malowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strach się bać ;) )) bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdobienie jest idealne i nie mogę przestać na nie patrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te pazurki, idealne na Halloween ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam klimat halloween i jestem jak najbardziej za dla takich zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, świetny efekt, mroczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zabrzmi to jak podlizywanie się, ale masz bardzo ładny blog :) Świetny szablon, który zdecydowanie wcelował w moją estetykę ;)
    Paznokcie bardzo mi się podobają. Poza tym pierwsze zdjęcie jest klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki z tej płytki sa niesamowite:)
    A Twojej mani jest strasznie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the skull design on black. Great mani, as always!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.