Swatch

Golden Rose Ice Chic 97

czwartek, sierpnia 04, 2016 InesWorld 31 Komentarzy

Witajcie :)
Kochani, dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny lakier który dostałam od Golden Rose (dwa inne kolory możecie zobaczyć <TUTAJ>). Jeśli lubicie szare odcienie na swoich paznokciach to jestem pewna, że ten odcień trafi do Waszych zbiorów ;) Całą kolekcję Ice Chic możecie znaleźć dokładnie <TUTAJ>.
Hello :)
My love, today, I'd like to show you another nail polish which I recived from Golden Rose (two other colours you can see <HERE>). If you like gray on your nails, than I'm sure you'll have this nail polish in your collection ;)
All Ice Chic collection you can see <HERE>.

GOLDEN ROSE ICE CHIC 97
 

Jestem ciekawa czy macie w swoich zbiorach Ice Chic ? 
Koniecznie napiszcie czy podoba się Wam ten śliczny szaraczek ?
Buziaki
Kisses

74ines

Podobne posty

31 komentarzy:

  1. O jacie zakochałam się w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten odcień i bardzo go lubię, pasuje do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szaraczek! :) Zapisuje numer i kupię niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny! :) Ilu warstw potrzebuje do pełnego krycia?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na razie tylko 1 lakier z tej serii mnie zachwycił. Reszta bez szału ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kolor. Mam podobny z serii Rich Color.

    OdpowiedzUsuń
  7. najpiękniejsza szarość jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny kolor, trochę szary, trochę lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio polubiłam się z bladymi kolorkami, no ...może nie z wszystkimi, ale ten jak najbardziej może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie delikatne szare kolory <3 może nie na lato, ale jesienią chętnie po takie sięgam!

    OdpowiedzUsuń
  11. The lavender nail polish looks so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny, subtelny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku jaki śliczny! <3 uwielbiam szarości, zwłaszcza o takich niespotykanych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like it very much, it would also be a perfect base for nail art :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj oj oj jaki oj heheh :P świetny taki delikatny :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Muito linda a cor desse esmalte!😊😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten kolor. Niestety nie mam go w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.