stempelki,

Making love

środa, kwietnia 27, 2016 InesWorld 39 Komentarzy

Kochani :)
Dzisiaj kolejny cudowny lakier z kolekcji SOPHIN Matte Allure nr.354. Pastelowy fiolet w półmatowym wykończeniu jest doskonałością zamkniętą w buteleczce ♥ Nie chciałam przykryć piękna tego lakieru dlatego zdobienie jest bardzo subtelne. Trzy motywy z płytki QA-75 odbiłam na paznokciach białym lakierem Mundo de Unas i starając się żeby przesunięcie motywu było minimalne odbiłam te same motywy fioletowym lakierem B.a Lilac Sweater.
Powstał w ten sposób fioletowy motyw a pod nim delikatny biały cień :) Mam nadzieję, że spodoba się Wam to subtelne mani i napiszecie o tym w komentarzach ;)
[ENG]
My love :)
Today I present you another wonderful nail polish from collection SOPHIN Matte Allure nr.354. The pastel violet in half-mat finish with perfection closed in a bottle ♥ I didn't wanted to cover the beauty of this nail polish, that's why the nail art is very subtle. I stamped three motives from QA-75 stamping plate with white nails Mundo de Unas and trying to not move the motiv a lot I also stamped the same motives with violet nail polish B.a Lilac Sweater.
And that's how I came up with violet motiv and under it the delicate white shadow :) I hope, that you'll like this subtle mani and you''l write someting in the comments ;)
Wiem jak szeptać i wiem jak płakać,
wiem gdzie znaleźć odpowiedzi i wiem jak kłamać.
Wiem jak oszukać i wiem jak grać
wiem kiedy spojrzeć prawdzie w oczy,
a następnie wiem kiedy śnić
I wiem gdzie dotknąć cię i wiem czego dowiesc,
wiem kiedy przyciągnąć cię i wiem kiedy uwolnić cię.
I wiem, że noc przemija i wiem, że czas upłynie
i nigdy nie powiem ci wszystkiego, co mam ci do powiedzenia
ale wiem, że muszę spróbować.
I znam drogi do bogatych i znam drogi do sławy;
znam wszystkie zasady a następnie
wiem jak je łamać i zawsze Wiem jaka to gra
Ale nie wiem jak cię zostawić i nigdy nie pozwolę ci upaść
i nie wiem jak to robisz tworząc miłość z nicości
Zawsze kiedy cię widzę wszystkie promienie słońca płyną przez fale Twych włosów. I każda gwiazda na niebie 
odbija się w twoich oczach jak reflektor
Bicie mojego serca jest bębnem i on zamilkł i szuka rytmu takiego 
jak Twój. Możesz zabrać ciemność z głębi nocy
i zmienić się w latarnię palącą się jasno w nieskończoność.
Podążę za tym bo wszystko co posiadam teraz jest niczym 
dopóki ci tego nie ofiaruję. Mogę pomóc ci znaleźć siłę
mogę sprawić że pozbędziesz się lęku
mogę sprawić że twe ciało zrobi wiele magicznych rzeczy
mogę sprawić, że wszystkie ograniczenia znikną
Mogę zmienić dzisiejszy wieczór w wieczność
Albo sprawić, by zniknął przed świtem
I może spełnić ci każdą obietnicę,która kiedykolwiek została złożona
I moge sprawić, że wszystkie twoje demony odejda.
Ale nigdy nie zrobię tego bez ciebie,
naprawdę chcesz zobaczyć, jak pełzam
I nigdy nie zrobię tego tak jak ty
Tworząc miłość z nicości

 Użyłam / I used:
Colour Alike / Colour Alike B.a Lilac Sweater <TUTAJ>
Stamping plate QA-75 /płytka QA-75 do kupienia <TUTAJ>
 Nail polish SOPHIN Matte Allure 354 / Lakier SOPHIN Matte Allure 354 do kupienia <TUTAJ>

Buziaki
Kisses
74ines

Podobne posty

39 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Twoje zdobienia są cudowne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie, stemple wyglądają trójwymiarowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie klimaty :-) piękne mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kolory i cudowny wzorek *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wow i jeszcze raz wow :) Boskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzyni delikatnych, zwiewnych wzorów !

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak,pięknie ujełaś tytuł ...Making Love ...

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the pastel color you used here and the stamping pattern completes the delicate effect of it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Super wyglądają podwójne stempelki, fajnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe! Bardzo piękne i eteryczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten przesunięty stempel to mistrzostwo świata! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny trójwymiarowy efekt, cudo!!! Całość pięknie się komponuje; subtelnie, kobieco, romantycznie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Very girly and lovely manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To już wiem o co Ci chodziło z tą telepatią :-D Śliczne mani!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi wiedziałam że się domyślisz Joasiu :D Buziaki

      Usuń
  15. Genialny pomysł z dublowaniem wzoru, muszę też wypróbować.mega mega mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje zdobienia, pomysły, estetykę, kobiecość i wrażliwość w każdym zdobieniu. Co ja tu będę ględzić, no po prostu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu Twoich słów wzleciałam do nieba :D dziękuję :**

      Usuń
  17. Nie ma takiego zdobienia, którym byś mnie nie zachwyciła! Super elegancko i z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Pomysł z przesuniętym stemplem jest przegenialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się zakochałam, chcę taki manicure !

    OdpowiedzUsuń
  20. Very pretty design and the colors are great too!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby taki prosty pomysł...a efekt WOW ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne takie delikatne i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne mani, to podwójne stemplowanie jest super, za to kocham przezroczyste stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany, jak ja przegapiłam cakie genialne stemplowanie?! Ślicznie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.