stempelki,

Sunshine ;)

wtorek, września 25, 2018 InesWorld 8 Komentarzy

Witajcie :)
Za moim oknem zagościła słoneczna zielono brązowa jesień ;) Dzisiejsze mani jest odzwierciedleniem tych kolorów i klimatu :) Bazą zdobienia jest cudowny oliwkowy lakier ORLY COACHELLA DWELLER na którym wystemplowałam delikatnie cieniując motywy liści i uroczą wiewiórę lakierami do stempli BPS  oraz Golden Rose Rich Color
Sprzedałem moją duszę,
by móc spędzić tu jedną noc
Poprowadziłem Alicję do Krainy Czarów
Zjadłem zaczarowanego grzyba i
zatańczyłem z królową
Tak,tańczyliśmy pomiędzy wszystkimi liniami
Poprowadziłem światło prosto
w ciemność
Zabrałem do Kapelusznika
Jak na spacer do parku
Ale wtedy spotkałem ją,o tak,ona
Była taka prawdziwa
Nie była dzieckiem nocy,o tak

Nazywali ją Promieniem Słońca
Ten typ wszyscy znają
Tak,tak, Promieniem Słońca
Była świetniejsza niż malowana róża
Tak,tak,Promień Słońca,tak.

Jej rodzaj miłości
Adorowałem
W jaki rodzaj kłopotów
Wpadłem?
Moje niebo leży za
Drzwiami piekła
I mam teraz więcej,niż potrzebuję.

Bo potrzebuję Promienia Słońca
Ten typ wszyscy znają
Tak,tak, Promień Słońca
Była świetniejsza niż malowana róża
Tak,tak,Promień Słońca,tak.

Mam szczęście,
ale nie stałem się wolny
ścigałem tego królika po jej drzewie ciała
Gąsienica starła się
Przyznać się do swojej winy
Ale dym nie dostał ode mnie niczego.

Masz mój Promień Słońca
Ten typ wszyscy znają
Tak,tak, Promień Słońca
Była świetniejsza niż malowana róża
Tak,tak,Promień Słońca

 Użyłam
Podoba Wam się mój pomysł na jesienny minimalizm ?

 Buziaki

74ines

Podobne posty

8 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten jesienny minimalizm ;) zwłaszcza wiewióreczka, jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych pazurkach :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna pistacja, kojarzy mi się z początkiem wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The squirrel is so cute! I like the base colour a lot! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izunia nie przestajesz mnie zachwycać ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cudowny :) Uwielbiam pistację, no i ta wiewiórka <3 Cudo! Zaobserwowałam, bo mega urzekły mnie Twoje stylizacje pazurków. Ispirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.