stempelki,

Love Is Your Name

poniedziałek, czerwca 18, 2018 InesWorld 11 Komentarzy

Witajcie :)
Dzisiejsze mani ma w sobie lekkość i klimat boho. WedÅ‚ug mnie jet doskonaÅ‚Ä… propozycjÄ… do zwiewnych letnich sukienek, koronek lub kwiatów we wÅ‚osach  :)





Wyślij mi swoje pocałunki
Przynieś mi swoje słodkie serce
Czekałem tak długo
Opowiedz mi wszystkie swoje historie
Zostaw parÄ™ otwartych - dla mnie
Wpisz swoje imiÄ™ w tÄ™ piosenkÄ™

Będę szedł poprzez ogień
Biegł poprzez deszcz
Będę czekał w nieskończoność
Jeśli na imię ci Miłość

Złap swój niebiański wiatr
Przyślij go, kiedy śpię
Obudź mnie porannym słońcem
Będę o tobie śnił, aż przyjdziesz
Będę szedł poprzez ogień
Biegł poprzez deszcz
Będę czekał w nieskończoność
Jeśli na imię ci Miłość

Walentynki wciąż pukają do mych drzwi
Moje serce wciąż przemierza drogi
Kochanie, zatrzymam siÄ™ dla ciebie
Dal ciebie, dla ciebie
Będę szedł poprzez ogień
Biegł poprzez deszcz
Będę czekał w nieskończoność
Jeśli na imię ci Miłość
BazÄ… jest lakier idealny do wszelkich zdobieÅ„  w stylu "negative" czyli Sophin z serii NoMake-Up w odcieniu PINK . Na jednej warstwie lakieru odbiÅ‚am biaÅ‚ym Konadem kwiatowy motyw z pÅ‚ytki YZWLE-19.
Następnie cienkim pędzelkiem pokolorowałam delikatnie motyw lakierami Golden Rose Rich Color nr. 18 i 09.

 UżyÅ‚am :
Jestem ciekawa czy lubicie takÄ… lekkość boho na pazurkach ? 
Dajcie koniecznie znać czy podoba się Wam to mani :)

Buziaki

74ines

Podobne posty

11 komentarzy:

  1. przepiękne, lekkie zdobienie :D na lato idealne! :D

    dodajÄ™ do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne! Delikatne i zwiewne. Takie zdobienie idealnie pasowałoby nawet jakiejś pannie młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl Boho :) nie myślałam o nim jednak jeszcze w kontekście paznokci, ale widzę, że wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne, kojarzą mi się z wczesną wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdobienie <3 te kwiaty przypominają mi magnolie i tak mi się spodobały, że płytka trafiła od razu do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne. :) Aż mam ochotę je zgapić, ale nie mam tej płytki... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. PiÄ™kne, idealne na upalne dni ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful and delicate manicure, I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.