stempelki,

Speak To Me

sobota, czerwca 17, 2017 InesWorld 25 Komentarzy

Witajcie :)
W wtorek z moimi kochanymi dziewczynami(córką Natalka i przyjaciółką Munią) spełniamy moje największe koncertowe marzenie i jedziemy na pierwszy w Polsce koncert Evanescence - jestem tym bardzo przejęta, ponieważ całym swoim serduchem od wielu lat marzyłam żeby usłyszeć Amy Lee na żywo :) Dzisiejsze zdobienie zrobione zostało właśnie na ten koncert a nosi je na swoich pazurkach moja córka Natalka (anioł z rockową duszą♥).
Oczywiście podstawa to czerń Sophin GelLac 655 oraz mój ulubieniec do przezroczystości Sophin Vinyl 07. Motywy odbite czarnym Konadem z płytki Major Dijit 21. Mani to rockowe negative nails ;D Motywem dzisiejszego posta jest najnowszy utwór mojej bogini Amy Lee i Evanescence.... posłuchajcie a na pewno pokochacie :)

Hello :)
On Tuesday me and my lovely girls (daughter Natalie and friend Munia) are making my bigest concert dream come true and we are going to first concert of Evanescence in Poland - I'm so excited, becouse with my whole heart from many, many years I dreamed about hearing Amy Lee live :) Today's decoration is made espessialy for this concert and of course my doughter Natalie is wearing it (angel witha rock soul ♥).
Of course, the base is black Sophin GelLac 655 and my favourite for transparency Sophin Vinyl 07. Motives stamped with black Konad from Major Dijit 21 stamping plate. Nail art is rock negative nails ;D The main theme of today's post is the newest godess Amy Lee and Evanescence .... listen to it and I'm sure you'll love it :)

Spokojnie, moja miłości
Wrócę do ciebie
Jakkolwiek daleki ode mnie się czujesz
Nie jesteś sam
Zawsze będę czekała
I zawsze będę czuwać nad tobą
Odezwij się do mnie
Odezwij się do mnie
Odezwij się do mnie... 

Nie mogę odpuścić
Jesteś każdą cząstką mnie
Przestrzeń dzieląca nas to tylko sen
Nigdy nie będziesz sam
Zawsze będę czekać
I zawsze będę czuwać
Jesteśmy o jeden oddech od siebie, moja miłości
I będę go wstrzymywać, aż będziemy razem
Usłysz jak wołam twe imię
Po prostu odezwij się, mów do mnie, 
Mów do mnie, mów...

Czuję jak przenikasz mnie całą
W tych murach wciąż słyszę bicie twego serca
I nic na tym świecie nie może mnie powstrzymać
Od przedarcia się do ciebie

Jesteśmy o jeden oddech od siebie, moja miłości
I będę go wstrzymywać, aż będziemy razem
Usłysz jak wołam twe imię
Tylko uwierz i odezwij się, mów do mnie...
Odezwij się do mnie… 
Odezwij się do mnie...
Spokojnie, moja miłości
Wrócę do ciebie
  użyłam / i used
Nail polish SOPHIN/ lakiery SOPHIN możecie znaleźć tutaj <TUTAJ> & <TUTAJ>
Stamping plate Major Dijit 21/płytka Major Dijit 21 kupiona <TUTAJ>
Nail polish Konad/ lakiery Konad możecie znaleźć tutaj <TUTAJ>

Buziaki 
Kisses

74ines



Podobne posty

25 komentarzy:

  1. O wow, zabraklo mi slow, pięknie to za malo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne pazurki :) Udanego koncertu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie i faktycznie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne pazurki - w sam raz na koncert ;-)
    Ja jak zwykle szykuję się na Brutala :-D Będzie Igorrr! Polecam obczaić - choć to trochę muzyk dla freaków :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie bardzo w moim klimacie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne te Twoje małe dzieła na paznokciach <3 bardzo mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! Też chętnie posłuchałabym Amy na żywo. Świetny utwór, trafia w serce. :)
    Paznokcie idealne na koncert. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze na koncercie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdobienie, pewnie koncert był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I was speechless when I saw your nail art. It is PERFECT!

    OdpowiedzUsuń
  12. This nail art is TOO COOL, I am totally amazed! And I really hope you enjoyed the concert, it must have been amazing, I can only imagine how incredible it must have been to see them live!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo klimatyczne paznokcie, Twoja córka ma piękny kształt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mroczne i klimatyczne, ale oczywiście obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające! Lubię Evanescence i zazdroszczę koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu wow! Obserwuję ;* i zapraszam również do siebie ;)
    https://dariaktz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.