Wyniki rozdania urodzinowego :)

sobota, grudnia 03, 2016 InesWorld 11 Komentarzy


Kochani:)
Do 30 listopada trwało moje rozdanie urodzinowe w którym do wygrania były 3 nagrody :)
Mam nadzieję, że dla dziewczyn które wygrały nagrody będą przemiłym zajęciem na grudniowe wieczory :)
Tak więc na paczuszki mogą już czekać .........


Dzień z życia M.

 Elżbieta Tkaczyk

Jagodowa00 


......serdecznie gratuluję Wam wygranej :D 

I koniecznie proszę o kontakt na mój e-mail:

iiw@poczta.fm


Pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

Cieszę się, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że zostaniecie na moim blogu na dłużej. 

Życzę Wam powodzenia w kolejnym rozdaniu, które na pewno zorganizuję w przyszłości. 

Bądźcie czujni :)

Buziaki

74ines

Podobne posty

11 komentarzy:

  1. Yupi:) ale jestem szczęśliwa :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ;-) Miłe zaskoczenie! Dziękuję bardzo, już piszę e-mail ;-) Gratulacje dla pozostałych zwyciężczyń! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że się nie udało, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłosiły sie zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłosiły sie zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.