Współpraca z LADY QUEEN

środa, sierpnia 12, 2015 InesWorld 16 Komentarzy



 Witajcie :)
Propozycję współpracy z sklepem Lady Queen otrzymałam od Perlie i muszę przyznać, że  jestem absolutnie oczarowana tą przemiłą dziewczyną.
Jeśli nie znacie jeszcze sklepu Lady Queen.com <KLIK>  to mam nadzieję, że zajrzycie na ich stronę i zobaczycie jaki mają asortyment ;) 
Znajdziecie tam działy z kosmetykami, biżuterią, nail art, dekoracjami do włosów i wiele innych. Przesyłka jest zawsze darmowa :)

[ENG]
Hello :)
I recived a proposition of cooperation with Lady Queen shop from Perlie and I have to admit, that I'm absolutley charmed with this absolutley nice girl.
If you don't know the LadyQueen.com <CLICK> then I hope you'll jump in on their webside and see what they got to offer ;)
You can find there sections with cosmetics, jewelery, nail art, decorations for hair and much more. The sending is always free :)

Ja wybrałam do testów dwie płytki - HeHe
I chose two HeHe stamping plates for testing
Płytka hehe004 jest do kupienia w dziale nail art, dokładnie tutaj w cenie $ 2.99.
Stamping plate hehe004 is available to buy in nail art section, exactly here for $ 2.99.
Płytka hehe043 jest do kupienia w dziale nail art, dokładnie tutaj w cenie $ 2.99.
Stamping plate hehe043 is available to buy in nail art section, exactly here for $ 2.99.
Korzystając z mojego kodu GSLC15 dostajecie 15% rabatu na zakupy, a przesyłka jest zawsze darmowa !!

Using my code GSLC15 you'll get 15 % discount, and sending is always free!!!

Buziaki
Kisses
Ines

Podobne posty

16 komentarzy:

  1. Piękne płytki do testów wybrałaś:))) Czekam na;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również wybrałam płytkę hehe004 i już ją przetestowałam, teraz czekam na kolejną paczkę od LadyQueen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam ponad miesiąc na drugą paczkę... coraz mniej podoba mi się współpraca z tą firmą

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe 004 marzy mi się od dawna. Cudowne są te wzory !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne płytki wybrałaś - bardzo jestem ciekawa co z nich wyczarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne płytki ;) zwłaszcza ta z motylem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perlie jest przemiła :) Właśnie czekam na druga paczuszkę, ale tym razem bez płytek - aż dziwnie! :D
    Ciekawa jestem co stworzysz z tych które wybrałaś, na pewno coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice patterns. Both plates look interesting. I am curious about your stamped nails!

    OdpowiedzUsuń
  9. Get all the best alcoholic drinks at Duty Free Depot!

    All the highest quality brand name beverages for unbeatable low price tags.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.