Wynik konkursu urodzinowego

wtorek, grudnia 02, 2014 InesWorld 21 Komentarzy



Czas ogłosić zwycięzcę mojego urodzinowego konkursu, który zakończył się 27 listopada.
Do wygrania było.....

PrzyznajÄ™, że nie spodziewaÅ‚am siÄ™ tak dużej iloÅ›ci zgÅ‚oszeÅ„, a wybór jednej osoby 
byÅ‚ dla mnie ekstremalnie trudny i dlatego w dokonanie wyboru zaangażowane zostaÅ‚o, 
aż 6 bliskich mi osób które dziÄ™ki temu, że nie znajÄ… wiÄ™kszoÅ›ci z Was tak jak ja 
miaÅ‚y obiektywne podejÅ›cie do waszych odpowiedzi :) 
Uwierzcie obrady jury były baaaardzo burzliwe ;)
A więc wygrywa ...


Sabi-nails


Sabino serdecznie Ci gratulujÄ™ :D I proszÄ™ o kontakt na mój email. 


PozostaÅ‚ym bardzo dziÄ™kujÄ™ za udziaÅ‚ w zabawie :)CieszÄ™ siÄ™, że ze mnÄ… jesteÅ›cie 
i mam nadziejÄ™, że zostaniecie na moim blogu na dÅ‚użej. 
Å»yczÄ™ Wam powodzenia 
w kolejnym konkursie, który na pewno zorganizujÄ™ w przyszÅ‚oÅ›ci. 
Bądźcie czujni :)

Podobne posty

21 komentarzy:

  1. gratuluję, świetna nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. GratulujÄ™!
    Moje marzenie legło w gruzach..

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cooooo?!?!?! własnym oczom nie wierzę !!!! :D Ale radość !! Dziękuję bardzo :* myślałam, że się nigdy nie przebiję przez tyle świetnych odpowiedzi, a tu taka niespodzianka !!! dziewczyny dziękuję za gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing Nails Designs and nails Colors, I like this Nails trend, I am inspire for see this post. Thanks for share

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.