farbki akrylowe,

Paradise

niedziela, kwietnia 13, 2014 InesWorld 58 Komentarzy

InspiracjÄ… zdobienia jest sukienka z kolekcji >Bizuu - lato 2014<  
Jeśli ktoś lubi retro elegancję to cała kolekcja tej firmy jest wprost niesamowita :D
A ja jak tylko poczuję promienie słońca na twarzy wszędzie widzę kwiatki, piasek, błękitne niebo :D
Chyba odzywa siÄ™ we mnie dusza marzycielki :D



 
Kiedy była jeszcze dziewczynką
Myślała, że jej będzie świat
Ale on uleciał w dal, więc
Uciekła z domu we śnie
I śniła o raju, raju, raju
Raju, raju, raju
Raju, raju, raju
Za każdym razem, gdy zamykała oczy

Kiedy była jeszcze dziewczynką
Myślała, że jej będzie świat
Ale on uleciał w dal
Więc musiała zaciskać zęby
Życie się toczy i robi się tak ciężkie
Tortura ponad miarÄ™
Każda łza jak wodospad
W noc, burzliwÄ… noc, ona zamknie oczy
W noc, burzliwÄ… noc, poleci

I Å›ni o 
Raju, raju, raju
Raju, raju, raju
 Golden Rose Selective 
farbki akrylowe
seche vite


Buziaki
Ines





Podobne posty

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ^_^

      Usuń
  2. Przepięknie!!!! jak zwykle megatrafione do tematu przewodniego :) Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wręcz stworzona dla mnie, zakochałam się właśnie. Szkoda że cena pewnie przekracza mój miesięczny dochód hahaha :)
    A paznokcie idealnie dobrane i równie mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są podane w ich sklepie internetowym i nie należą do niskich ale sukienki są obłędne i to jest niezaprzeczalne :)

      Usuń
  4. Oh Kochana... idealne... Pieknie... Twoje dziela wygladaja tak lekko, prawdziwie jak zdjecia :). Slicznie. zazdroszcze talentu i wlasnego prywatnego fotografa :) Sukienka jest cudna... zdobienie ... zapiera dech... Ja mam w koncu pedzelki, mam farbki... ale zapomnialam ze talentu nie mam :) ( a jeszcze wiekszego talentu nie ma moja lewa reka :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko :D Dziękuję za Twoje słowa, zawsze tak bardzo motywujesz do działań :) A jeśli chodzi o farbki to nie próbuj tak łatwo się poddawać :D Kochana więcej wiary i prób a na pewno poradzisz sobie z malowaniem :D Buziaki

      Usuń
  5. piekne i delikatne te kwiaty, cudnie wygladaja na Twoich dloniach- no coz zaskakujesz nas kazdym postem moja droga Ines :). Sukienka przeurocza i faktycznie prowokuje romantyzm ;). Pozdrawiam cieplutkooooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż śmieje się, że jestem studnią pomysłów :D ale wcale nie jest to łatwe :) czasami są gorsze chwile :( A sukienka jest obłędna ;D

      Usuń
  6. Mega! *.* Jak zawsze perfekcyjnie zmalowane mani :) Kwiatuszki wyszły przepięknie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję Natalko, miłego wieczorku :*

      Usuń
  7. Nie ma takich słów, które w pełni oddadzą to co czuję widząc Twoje kolejne zdobienie Moja Droga Izuniu. To kiedy jedziemy na tą bezludną wyspę, gdzie plaża z piachem, palmy z papugami i błękit oceanu? ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi urlop.... w czerwcu Muniu :DDDDDD może bez palm i papug ale niedaleko będzie Jared i Bruce :D Ten widok zrekompensuje wszystko :D Cmokaski

      Usuń
    2. Znając swoje możliwości to bagaż będę miała ogromny, więc palma może też się zmieści, gorzej z żywą papugą ;-) cmokaski

      Usuń
  8. Wakacji mi się zachciało patrząc na to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi siÄ™ chce wakacji niemal ciÄ…gle i co i nic :( Pech :(

      Usuń
  9. No i kolejne malowane kwiaty... ostatnio jest ich wysyp na blogach :-P Ale co autorka to inne zdobienie i to jest świetne!
    Jak zwykle wyszło Ci przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już jest jak kobietki poczują promienie słońca :D

      Usuń
  10. To zdobienie jest świetne! Super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie przepiękne ! :) Od razu przywodzi na myśl lato :) Gratuluję umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow jak ja uwielbiam oglądać wzory na paznokciach! to chyba przez to, że sama jestem chodzącym beztalenciem jeśli chodzi o takie cudeńka. Twoje są przepiękne, dołączam do obserwatorów bo czuję, że na Twoim blogu kryję się wiele inspiracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Witaj i dziękuję za tak miłe słowa.

      Usuń
  13. Jak zawsze pięknie tak lekko i wiosennie gratuluję pomysłów :) zdjęcia naprawdę niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ines, it looks fantastic, it is a perfect match for the dress.
    We really had the same inspiration :)) Maybe someday your in the mood for a collaboration, to make a best twin nails, or anything you like!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka! Nosiłabym:D
    A zdobienie jak zawsze przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o gustach się nie dyskutuje, ale obserwując utwory, które dodajesz do postów stwierdzam, że Twój jest bardzo dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD ja też o gustach nie dyskutuję ale miło jak ktoś ma podobne :D Buziaki

      Usuń
  17. czuje sie jak w raju patrzac na twoje paznokcie i zastanawiam sie skad tyle ciepla i dobroci u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D wzruszyłam się :'-) dziękuję kochana :)

      Usuń
  18. uwielbiam paznokciowe zdobienia inspirowane modą! a w takim wykonaniu to już w ogóle! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie, masz talent i cierpliwość, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne mani, pomysłowe i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Ines, what a colourful nail art, very well done =)
    kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  22. love this design so much ! lovely color combo! so so pretty nail art !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.