farbki akrylowe,

Aloha e komo mai ;)

czwartek, maja 09, 2019 InesWorld 9 Komentarzy

Hej
 Jestem ciekawa kto lubi STICH'a ? Moja córka Natalia uwielbia :D Dzisiejsze zdobienie zrobione jest wÅ‚aÅ›nie na jej pazurkach.
Bazą zdobienia jest biel doskonała czyli lakier Golden Rose Rich Color 76.
Sticha namalowałam farbkami akrylowymi (co było wyzwaniem po tak długiej przerwie )
Hawajskie roÅ›liny to motywy z pÅ‚ytek BPS Spring Garden-L007 oraz XY-E08 odbite lakierami BPS oraz Golden Rose.
 UżyÅ‚am:




Podobne posty

9 komentarzy:

  1. Ale cudne, wakacyjne już pazurki! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, Stich wyszedł ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. It is so sweet and really, really beautiful, well done! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to wygląda, masz zdolności manualne jeżeli chodzi o zdobienia paznokci. Nic tylko czekam na kolejne ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci to wyszło, masz talent! Co do bajki, nie oglądałam, bo jakoś nigdy mnie nie zaciekawiła, ale lubię motyw.
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i mobilizuje do tworzenia :)
Proszę nie proponuj mi obserwacji za obserwację - jeśli zostawisz komentarz i tak zajrzę do Ciebie.